رئال مادرید در سال‌های اخیر و در مراحل حذفی لیگ قهرمانان سابقه پیروزی‌های خوب در زمین حریفان و سپس زجر کشیدن در برنابئو را دارد. لیورپول می‌تواند مورد بعدی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
رومن آبراموویچ، مالک سابق چلسی، در یک ملک 20 میلیون پوندی در استانبول زندگی به دور از حاشیه‌ای دارد.
رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند که این مامور سابق موساد روز یکشنبه گذشته با پروازی که برای آن بلیت داشت سفر نکرد و برنامه‌ای هم برای قایق‌سواری در دریاچه ماجیوره نداشت.
منابع عبری گزارش دادند که یک افسر سابق موساد در حادثه غرق یک قایق تفریحی در سواحل ایتالیا کشته شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که رود فن نیستلروی روزهای سختی را در آیندهوون پشت سر می گذارد و تقریبا کل تیم علیه اوست!
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح نقل و انتقال سوابق بازنشستگی از سوی شورای نگهبان تایید شد.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، خود را از تمام اتهامات در پرونده بارساگیت مبرا دانست.
تیم‌های دهم و سیزدهم جدول رده‎بندی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که احتمال جابجایی رتبه آنها پس از بازی وجود دارد.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
پرداختی های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال 2001 شروع شده بود و در طی 17 سال در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز شد.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
آندره گومز که اکنون برای لیل بازی می کند، پس از 1436 روز توانست در یک بازی لیگ گلزنی کند.
بعد از انتقال نافرجام به یونیون برلین، ایسکو در نیم فصل دوم بدون تیم مانده است.
نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی میزبان هوادار تهران است.
دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را داده است.
ژورکائف ری‌آسکو که همنام یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، است، در فهرست نهایی اکوادور برای جام جهانی حضور دارد.
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
رسانه‌های عراقی گزارش داده اند که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال به خدمت گرفتن دراگان اسکوچیچ است.
روبرت لواندوفسکی امشب برای اولین بار با پیراهن بارسا برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی بارسلوناست. بایرنی ها قطعا باید نگران ستاره سابق خود باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ