رومن آبراموویچ، مالک سابق چلسی، در یک ملک 20 میلیون پوندی در استانبول زندگی به دور از حاشیه‌ای دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
لوئیس انریکه زندگی در هتل و در مرکز پاریس را دوست ندارد و می‌خواهد در یک آپارتمان اجاره‌ای در حومه شهر اقامت داشته باشد.
دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر هستند.
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
یکی از نکات قابل تامل در این گزارش مربوط به وضعیت کیفیت زندگی در لوکس‌‌‌ترین منطقه تهران است. برخلاف باور عموم، نمره منطقه یک تهران که شمالی‌‌‌ترین منطقه شهر و خوش آب و هواترین آن به واسطه قرارگیری در کوهپایه و البته واجد دسترسی تا حدودی بیشتر به سرانه‌‌‌های خدماتی و فضای سبز است، بدترین مقدار عددی فشار زیست محیطی به این منطقه اختصاص دارد.
سرنوشت فصل رئال مادرید به سه بازی فینال‌گونه در ماه آوریل بستگی دارد.
یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج بریتانیا گزارش می‌دهد که یک پیاده روی سریع روزانه ۱۱ دقیقه‌ای می‌تواند کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید.
در این گزارش تصاویری دیدنی از زندگی خرس قطبی را می بینید.
ثروت و اموال ادعایی پوتین و شریکش هرگز به رسانه‌ها درز پیدا نکرده، اما این بار این رسانه مستقل روسی به چنین ادعا‌هایی دامن زده و با انتشار تصاویر گوناگونی این گزارش را منتشر کرده است.
طبق این گزارش، در تابستان‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یک پیست کارتینگ کوچک در حوالی این قصر تاسیس و درست در کنار این اقامتگاه بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ یک زمین بازی مخصوص کودکان به رنگ زرد و آبی در اعماق این جنگل ساخته شد.
جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می‌دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت‌ها را به رئیس جمهور نگویند، چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی‌پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می‌بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.
حرف‌های زندگی و سختی‌هایشان را اینجا پیش من می‌زنند. به من می‌گویند که باید سردر اتاقک بنویسم، اتاق درددل... دختر‌ها اینجا از ازدواج‌های ناموفق یا دوستی‌های بی‌سرانجامشان حرف می‌زنند و اشک می‌ریزند. یک جوان دلش می‌خواهد ازدواج کند، یا یک نفر دیگر قصد جدایی دارد. زنی از خیانت چندین‌ساله همسرش می‌گوید...
دنی آلوز سیاه‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می کند و پس از بازداشت به اتهام تعرض جنسی، حالا ثروت خود را نیز از دست رفته می‌بیند.
در یکی از نخستین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف ملوان رفته است.
طبق جدیدترین گزارش مرکز آمار میانگین طول مدت ازدواج زوج‌هایی که طلاق گرفتند از ۹.۲ سال در سال ۹۶ به ۱۱ سال در ۱۴۰۱ رسیده است، اما هنوز نیاز به پایداری بیشتری در زندگی مشترک زوج‌ها داریم.
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که از هر ۴ کودک مهاجر در سوئد، یک نفر به دلیل رنگ پوست، ملیت یا دین والدین خود مورد آزار و اذیت نژادی یا تعرض قرار گرفته است.
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که از هر ۴ کودک مهاجر در سوئد، یک نفر به دلیل رنگ پوست، ملیت یا مذهب والدین خود مورد آزار و اذیت نژادی یا تعرض قرار گرفته است.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
تیم ملی فوتبال اروگوئه غنا بار دیگر پس از اتفاقات جام جهانی 2010 در دیداری مرگ و زندگی مقابل هم قرار گرفته‌اند.
سنگال در مهمترین رقابت مرحله گروهی در مقابل قطر میزبان رقابت‌ها پا به چمن الثمامه گذاشته است. بازنده بدون شک بازی سوم را تشریفاتیُ برگزار می‌کند.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
کارشناس برنامه سمت خدا به کنایه گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند! پیش‌تر تلویزیون در گزارشی عنوان کرده بود که مبلغ یارانه کفاف زندگی مردم را می‌دهد و اضافه هم می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ