آن‌ها برای ورود به حوادث از تجهیزات شخصی استفاده می‌کنند، اما به گفته قدمی، این تجهیزات هم تاریخ مصرف دارد و از جایی به بعد نمی‌تواند کارایی خوبی داشته باشد و برای خودشان هم خطرناک می‌شود: «قرار بود هلال احمر با ما همکاری کند، اما این‌کار را نکرد. آن‌ها تجهیزات زیادی دارند، اما به ما نمی‌دهند. به هر حال وقتی حادثه‌ای مثل سیل اخیر رخ می‌دهد، باید کار تیمی انجام شود. اما آنچه دیدیم این است که هر ارگان، کار را به گردن ارگان دیگر می‌اندازد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر رکابزن ایران اعلام کرد که برای حضور در بازی‌های آسیایی تاکنون از برنامه‌ریزی برای حضور در اردوها و مسابقات و حتی تامین تجهیزات و دوچرخه هم برعهده‌ خودش است و فدراسیون اعلام کرده پولی برای حمایت از او ندارد.
اگر پیچ خوردگی مچ پا به درستی درمان نشود، می‌تواند منجر به مشکلات مزمن مانند بی ثباتی یا درد مچ پا، توانایی محدود برای انجام فعالیت‌های ورزشی و آرتروز شود.
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به قهرمان این تیم در این فصل تبدیل شده و روزهای عجیبی را هم در زندگی پشت سر گذاشته است.
بررسی تأثیرات توافق میان عربستان و ایران به ویژه بر بحران یمن و روابط با اردن از مهم ترین موضوعاتی است که روزنامه های مطرح عربی به آن پرداخته اند.
رقابت ملی استارتاپی «Inotex Pitch» و رویداد «Irancell Meetup»، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
نیمار در دقیقه 48 بازی پی اس جی و لیل به دلیل مصدومیت مچ پا و با برانکارد زمین بازی را ترک کرد تا سریال مصدومیت های او در مقاطع حساس فصل ادامه داشته باشد.
یک مسئول سابق نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات اخیر در کرانه باختری تأکید کرد که این رژیم در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار دارد.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
بی حالم و مدام خمیازه می‌کشم، هر چقدر هم بخوابم تاثیری ندارد! برای رفع کسالت و بی حالی و اینکه خستگی دست از سرمان بردارد باید چند توصیه طب سنتی را در رابطه با خوردن، خوابیدن و حتی استحمام کردن را انجام دهیم.
انتخاب محمدرضا فرزین با سبقه متعدد بانکی خبر خوبی برای نظام بانکداری است اما فرزین در ادامه ریاست بر بانک مرکزی با مشکلات متعددی روبرو است.
فابین اونیل، فوتبالیست سابق اروگوئه‌ای که سابقه بازی در یوونتوس را داشت، در 49 سالگی به دلیل نارسایی کبدی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت.
آخرین تمرین پیکان قبل از مصاف با تراکتور در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم روحیه بالای خود را به نمایش گذاشتند.
تمرینات پیکان قبل از 4 مسابقه دشوار تا پایان نیم فصل این روزها با فشردگی زیاد دنبال می‌شود.
موضوع واردات خودرو‌های خارجی به کشور چند ماهی است که در میان مردم و مسئولان مدام شنیده می‌شود. از رفع ابهامات مطرح شده از سوی رئیس مجلس در خصوص آیین نامه واردات تا اعلام شرکت‌های مجاز به واردات؛ این در شرایطی است که زمان ورود این خودرو‌ها همچنان به طور دقیق مشخص نشده است.
تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
جهانبخش بازهم به نیمکت فاینورد پیچ شد!
جامعه ایران، امروز با مجموعه بی‌سابقه‌ای از مشکلات روبه‌رو است و به‌هیچ‌وجه ظرفیتی برای اضافه‌شدن مشکل جدید به آنها وجود ندارد. متحیر می‌شویم که چگونه نظام حکمرانی، بی‌محابا، جبهه‌های بسیار پرریسک جدیدی مانند ورود به حوزه‌های فرهنگیِ شخصیِ مردم را به‌روی خود می‌گشاید و خود، داوطلبانه به ابعاد بحران‌ها می‌افزاید.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ملت این کشور در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته است و باید همه توانایی های خود برای مقابله با پروژه صهیونیستی - استکباری به کار گیرد.
اگرچه عزم دولت در اجرای وعده ساخت ۴ میلیون مسکن جزم است، اما در اجرای آن برخی چالش ها و موانع پیش روی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ