وزیر ارتباطات با بیان اینکه خط من بدون فیلتر نیست و من هم مثل مردم هستم، گفت: چند ثانیه تأخیر برای این موضوع و آپدیت شدن پیام رسان طبیعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
ژاپن با استخدام یک جادوگر چیره‌دست حالا جزو قدرت‌های اصلی والیبال دنیاست.
علی حاجی پور، پشت خط زن تیم ملی والیبال، نظر جالبی درباره هم پستی خود در تیم ملی دارد.
ستاره خط حمله ناپولی در گفتگو با اسکای از احساسش پس از قهرمانی در ایتالیا می‌گوید.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
کاپیتان استقلال می گوید چندین بار مانع از آن شد تا بازیکنان تمرینات را تعطیل کنند.
زارع‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت موبایلش بدون فیلتر است یا نه، گفت: خیر. خط من هم مثل مردم است. وضعیت پلتفرم‌های داخلی باید بسیار بهتر شود، اما همین الان هم دست‌کمی از پلتفرم‌های خارجی ندارند. من با قطعیت می‌گویم برخی پلتفرم‌های داخلی حتی قابلیت‌های بیشتری از پیام‌رسان‌های خارجی دارند.
امید نورافکن برای دومین مرتبه پس از خط خوردن از لیست تیم‌ ملی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر تمام سعی خود را کرد تا با احترام درباره کی‌روش حرف بزند.
بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.
مهدی قایدی می‌گوید هدف استقلال، کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم است.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
کاسمیرو، ستاره خط میانی تیم ملی برزیل، از زین الدین زیدان به عنوان الگوی دوران کودکی خود نام برد.
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
لوییس انریکه یک بار دیگر از خط زدن خوزه لوئیس گایا ابراز تاسف کرد و گفت که ناراحتی او را کاملا درک می کند.
لوییس انریکه تاکید کرد که در تیم اسپانیا همه تصمیمات را خودش می گیرد و بار دیگر از خط طدن خوزه گایا دفاع کرد.
به نظر می‌رسد که وین رونی، ستاره سابق یونایتد، همچنان از اظهارات کریستیانو رونالدو عصبانی است.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
محمدرضا بیک، لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.
اورلین شوآمنی، ستاره جوان خط میانی رئال مادرید، علاقه ای به مقایسه شدن با پل پوگبا ندارد.
هافبک گچسارانی که به زعم علی دایی قرار بود ستاره این تیم در خط میانی شود، مسیر را آنطور که برایش پیش‌بینی می‌شد دنبال نکرد تا اکنون در 31 سالگی مدعی شود بارها به خداحافظی فکر کرده است.
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ