به نظر می‌رسد که وین رونی، ستاره سابق یونایتد، همچنان از اظهارات کریستیانو رونالدو عصبانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تکلیف جدایی چند بازیکن مطرح دیگر را مشخص کند.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، از ترک این باشگاه منصرف شده است و قصد دارد به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.
محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
ژول کنده از ادامه پیدا کردن شایعات درباره مشکلات او با ژاوی خشمگین شده و به یک رسانه اسپانیایی پاسخی تند داد.
خرید جدید تراکتور تبریز بارها خواستار گذشت هواداران این تیم بابت اشتباهات زمان حضورش با پیراهن پرسپولیس شده است اما همچنان پرشورها از او ناراحتند.
بعد از انصراف تیم ملی نیوزیلند به ادامه بازی دوستانه با قطر در نیمه دوم این بازی کارلوس کی‌روش از این اقدام نیوزیلندی‌ها عصبانی بود و گفت علت این تصمیم را درک نمی‌کند.
ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی خشم مقامات مصری را در پی داشته و در عزم آنان برای میانجیگری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تردید ایجاد کرده است.
درگیری مکس آلری، سرمربی یوونتوس، با لئاندرو پاردس همچنان ادامه دارد.
خلیل آزمون متاثر از اتفاقات امروز فینال زنان اعلام کرد دیگر دوست ندارد به تیم‌داری در والیبال زنان ادامه دهد.
پمپئو در این بخش به عصبانیت ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد: «مکرون که هنوز عطش دیدار ترامپ ـ روحانی را داشت گفت که به سمت ایرانی‌ها خواهد رفت تا از آن‌ها بپرسد آیا بدون امضای این برگه کاغذ حاضر توسط رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به دیدار با او هستند یا خیر. این باعث خشم ترامپ شد و گفت: "بس کن! تلفن زدن به من را بس کن! از زنگ زدن به آن‌ها و التماس دست بردار- مثل یک دختر کوچولوی ضعیف هستی. کشورت را اداره کن وگرنه جلیقه زرد‌ها این کار را خواهند کرد. به آن‌ها بگو خودشان به من زنگ بزنند، خودت هم برو سراغ رسیدگی به جلیقه‌زردها.»
خشم شدید فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر البطائح، به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شد.
ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه، هنوز هم از قضاوت دیدار این تیم برابر غنا در جام جهانی 2022 عصبانی است.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
شهرک نشینان متعصب یهودی با همراهی پلیس اسرائیل همزمان با جشن‌های یهودیان موسوم به عید العرش به مسجد الاقصی یورش بردند. اداره بنیاد‌های اسلامی بیت المقدس در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ۳۳۱ شهرک نشین از ساعات صبح به صورت گروهی و تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ