کاپیتان استقلال می گوید چندین بار مانع از آن شد تا بازیکنان تمرینات را تعطیل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
استقلال پول ساپینتو و سیلوا را جای طلب بازیکنان داد!
یورگن کلوپ همچنان در شوک از دست دادن دو هافبک ارزشمندش است؛ ولی وعده داد به جای آنها جانشینان خوبی خواهند آمد.
یورگن کلوپ همچنان در شوک از دست دادن دو هافبک ارزشمندش است ولی وعده داد به جای آنها جانشینان خوبی خواهند آمد.
«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی قوی نیاز دارد نه بازی با تیم‌های درجه سه، گفت: فدراسیون فوتبال به جای دادن وعده‌ پوچ، به قول‌هایش عمل کند.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
تاجر و میلیاردر اماراتی طرحی مبنی بر چاپ پول مشترک میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با هدف از بین بردن فشارهای اقتصادی ناشی از به کارگیری دلار ارائه داد.
پژوهشگران می گویند پوزه بلند، مدار جانبی و عقبی آمفیماچایروودوس توانایی مناسب آن برای مشاهده محیط اطراف به جای هدف قرار دادن انفرادی طعمه بوده است که به سازگاری با محیط باز یا رفتار اجتماعی اشاره دارد.
جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می‌تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
پپ گواردیولا از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این ضربه عصبانی است و می‌گوید ستاره نروژی باید پشت توپ می‌ایستاد.
نمایندگان مجلس که خود اعتراف می‌کنند از استیضاح مسئولین اجرائی عاجزند. مردم هم که گرفتار روزمرگی و سروسامان دادن به زندگی از سروسامان افتاده خود هستند. تنها راه باقیمانده اینست که خود مسئولین با توسل به تقوا جای خود را به کسانی بدهند که از اهلیت لازم برای حل مشکلات مردم برخوردار باشند.
برخلاف نوآوری‌های پیشین در عرصه فناوری هوش مصنوعی در مورد تسلط بشر بر طبیعت نیست بلکه به معنای کنار گذاشتن کامل کنترل است. چه متوجه باشیم چه نباشیم غرور انسان محور قدیمی که فناوری آن را قادر ساخته بود ممکن است به زودی جای خود را به بی ربطی و بی معنایی انسان بدهد.
این ادبیات تند و تیز علیه محبوب‌ترین رشته ورزشی مردم و فدراسیون فوتبال و خط دادن صریح به وزیر ورزش برای تحریم فوتبال کشور، آنهم از سوی کسی که مدعی است ۲۵سال در فوتبال فعالیت داشته، عجیب است و جای تامل دارد. کسی که از فوتبال ارتزاق می‌کند اما علیه آن نسخه می‌پیچد!
مدیرعامل باشگاه استقلال از پیشنهاد دریافت ساختمان به جای باقی مانده پول انتقال محمد محبی خبر داد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در انتخاب برترین‌های مراسم د بست به جای سرمربی تیم ملی رای داد.
سنگربان آماده سپاهان نشان دادن واکنش‌های خیره‌کننده را وظیفه خود می‌داند.
زنان اغلب تاکتیک‌های قابل مشاهده و برجسته‌ای را برای تحت فشار قرار دادن طرفین مذاکره قرار می‌دهند تا مذاکرات صلح را آغاز کنند یا دوباره به آن متعهد شوند. فعالان حوزه زنان اغلب اقدامات گسترده و موفقیت‌آمیزی را در این زمینه آغاز کرده و کمپین‌های افکار عمومی برای تشویق پیشرفت در مذاکرات صلح را در بسیاری از کشور‌ها بسیج کرده‌اند.
گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
حالا که مدیری این پول را گرفته، پرسش این است که چه کسی پول‌ها را داد. مگر نمی‌گویند همین چند روز پیش سی میلیارد تومان از صداوسیماگرفته؟ این پول‌ها مشروع است یا نامشروع؟ اگر مشروع است چه جای اعتراض؟ و اگر نامشروع است چرا جلوی پرداختش را نگرفتند؟
یک محقق بین المللی در یادداشتی نوشت: اروپا به جای مقصر جلوه دادن خاورمیانه، باید برخورد دوگانه خود در استفاده از سوخت های فسیلی را اصلاح نماید.
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ