رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضائی نیروهای مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
بازیکن جوانی که حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال رسیده بود اکنون مسیر تازه و دشواری را انتخاب کرده است.
فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.
میرتاج الدینی گفت: در 11 دوره مجلس نمونه و سابقه ای نداریم که یک وزیری دوبار استیضاح شود؛ اگر نوبتی هم بود نوبت دیگران بود؛ هنوز دو ماه نگذشته استیضاح جدید را برای وزیر صمت کلید زدند.
چلسی در لیگ قهرمانان سابقه بازگشت‌های خوب را دارد و سه شنبه شب با وجود شکست 2-0 در بازی رفت برابر رئال، امیدوار به صعود است.
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران بار‌ها از پایتخت فرانسه بازدید کرده است.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضائی نیروهای مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.
سابقه تبانی داور فرداشب رئال و لیورپول!
گوگل تمام مراحلی که در آن جستجو کرده‌اید، در یک رکورد ویژه نگه می‌دارد که شامل تمام جستجو‌های شما از زمان اولین ورود به این مرورگر می‌شود، این موضوع ساده‌ای نیست؛ زیرا از یک سو بر سبکی رایانه و از سوی دیگر بر امنیت داده‌های شما تاثیر می‌گذارد.
پاک کردن سابقه جستجوی Google یا پاک کردن جستجو‌های Google همیشه به این معنی نیست که همه داده‌های جستجوی دستگاه شما عملا حذف شده اند؛ بلکه باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده‌های جستجوی شما را حفظ می‌کند
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ابراز امیدواری کرد با تیم کاری جدیدی که دارد بتواند جلوی شیطنت ها و ارسال ایمیل‌های دردسرساز به فدراسیون جهانی را بگیرد.
مواضع لندن علیه ایران به‌طرز چشمگیری پس از اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی- انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، تندتر شده است؛ روزنامه ساندی تلگراف روز ۲۵ دی‌ماه در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس نوشت که ممکن است در پس این اعدام، بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک دست بردارد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از آنجا که زندگی آتی عفو شدگان برای مسئولان نظام اهمیت دارد سابقه اخیر کیفری در پرونده عفو شدگان لحاظ نخواهد شد.
وحیدی با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: این قرارداد یکی از دستاوردهای خوب دولت سابق بود، اما در فضای رسانه‌ای ابهامات نسبت به این قرارداد شکل گرفت که لازم است در این ارتباط احزاب به شکل منصفانه و علمی موضوع و اهمیت قرارداد و تاثیرات مثبت آن را برای اقتصاد کشور برای مردم تشریح کنند.
امیر نصرآزادانی بازیکن سابق فوتبال است که عضو گروه تروریستی مسلحانه شد و در حوادث ۲۵ آبان اصفهان حضور داشت.
جهان در حال آماده شدن برای فینال جام‌جهانی 2022 قطر است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آلمانی‌ها به دلیل اقدامات منفی حقوق بشری در دنیا رکوردهای منفی و سوابق زیادی دارند و صدور قطعنامه علیه ایران با سوابق آنان مطابقت ندارد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حساب این باشگاه با شکایت او بسته نشده و اخیرا ۲۵ میلیارد تومان به این حساب واریز شده است، گفت: کاری کردند که «کالدرون» دیگر به پرسپولیس نیاید.
خبرنگاری و روزنامه‌نگاری همواره در کشورها و ادوار مختلف پوشش مطلوبی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه جهت تحقق آمال و اهداف آن‌ها به‌ویژه در ایران بوده و هست.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، شب گذشته بار دیگر برای این تیم حاشیه‌ساز شد.
او از فروردین ۱۳۹۸ تاکنون عهده‌دار سفارت فرانسه در تهران بوده است. فیلیپ تیه بو سفیر فرانسه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ رونوشت استوارنامه خود را به محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه تقدیم کرده بود.
مقبلی متولد سوم تیر ۱۳۶۲ خورشیدی، خلبان و سرگرد نیروی دریایی آمریکا و فضانورد ایرانی-آمریکایی ناسا است. وی بیش از دو هزار ساعت پرواز با ۲۵ نوع هواپیمای مختلف را در سابقه کاری خود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ