رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضائی نیروهای مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستین ویری، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است در دنیای فوتبال فقط لیونل مسی است که بود و نبودش در یک تیم اهمیت دارد.
باشگاه خیرونا رسما اعلام کرد دالی بلیند، مدافع 33ساله هلندی، را به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی 2ساله به خدمت گرفته است.
میلان شماره 9 خود برای فصل بعد را مشخص کرده و او کسی جز آلوارو موراتا نیست.
سرگروه سابق تیم ملی کاراته کشورمان، روز شنبه در چارچوب مسابقات MMA به مصاف قهرمان کشتی جمهوری آذربایجان خواهد رفت.
فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.
مربی جدید تیم ملی ایتالیایی خواهد بود، دستیاری که سابقه حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی سوییس را دارد.
میرتاج الدینی گفت: در 11 دوره مجلس نمونه و سابقه ای نداریم که یک وزیری دوبار استیضاح شود؛ اگر نوبتی هم بود نوبت دیگران بود؛ هنوز دو ماه نگذشته استیضاح جدید را برای وزیر صمت کلید زدند.
چلسی در لیگ قهرمانان سابقه بازگشت‌های خوب را دارد و سه شنبه شب با وجود شکست 2-0 در بازی رفت برابر رئال، امیدوار به صعود است.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضائی نیروهای مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.
سابقه تبانی داور فرداشب رئال و لیورپول!
گوگل تمام مراحلی که در آن جستجو کرده‌اید، در یک رکورد ویژه نگه می‌دارد که شامل تمام جستجو‌های شما از زمان اولین ورود به این مرورگر می‌شود، این موضوع ساده‌ای نیست؛ زیرا از یک سو بر سبکی رایانه و از سوی دیگر بر امنیت داده‌های شما تاثیر می‌گذارد.
پاک کردن سابقه جستجوی Google یا پاک کردن جستجو‌های Google همیشه به این معنی نیست که همه داده‌های جستجوی دستگاه شما عملا حذف شده اند؛ بلکه باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده‌های جستجوی شما را حفظ می‌کند
در اتفاقی بی سابقه، سه بازیکن تیم اتحاد کلباء به اردوی تیم ملی امارات دعوت شده اند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ابراز امیدواری کرد با تیم کاری جدیدی که دارد بتواند جلوی شیطنت ها و ارسال ایمیل‌های دردسرساز به فدراسیون جهانی را بگیرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از آنجا که زندگی آتی عفو شدگان برای مسئولان نظام اهمیت دارد سابقه اخیر کیفری در پرونده عفو شدگان لحاظ نخواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام، اعلام کرد کورس قهرمانی هنوز تمام نشده و او و شاگردانش در گذشته سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داشته‌اند.
اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو نپذیرفته که دوران فوتبالش رو به پایان است.
جهان در حال آماده شدن برای فینال جام‌جهانی 2022 قطر است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آلمانی‌ها به دلیل اقدامات منفی حقوق بشری در دنیا رکوردهای منفی و سوابق زیادی دارند و صدور قطعنامه علیه ایران با سوابق آنان مطابقت ندارد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
خبرنگاری و روزنامه‌نگاری همواره در کشورها و ادوار مختلف پوشش مطلوبی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه جهت تحقق آمال و اهداف آن‌ها به‌ویژه در ایران بوده و هست.
جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، شب گذشته بار دیگر برای این تیم حاشیه‌ساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ