کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، شب گذشته بار دیگر برای این تیم حاشیه‌ساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا ٢۴ بازیکن ایران سابقه حضور در جمع بهترین‌های تورنمنت را داشته‌اند.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
حضور بازیکنی با سابقه بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، بدون‌شک اتفاق خوبی برای لیگ برتر ایران است و ترکیب تراکتور را هم جذاب‌تر می‌کند.
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
تیری آنری، میکا ریچاردز و جیمی کاراگر از انتخاب کوین دی بروینه به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب و انتقاد کردند.
یان رایت، ستاره سابق آرسنال، با ستایش از عملکرد مارتین اودگارد می‌گوید این هافبک نروژی در طول فصل بهترین بازیکن توپچی‌ها بوده است.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
ستاره برزیلی سابق بارسلونا بهترین بازیکن دنیا را معرفی و درباره آینده هم‌تیمی آرژانتینی پیشین خود در این تیم صحبت کرد.
جیمی ردنپ، بازیکن سابق لیورپول، معتقد است که مارتین اودگارد لقب بهترین هافبک لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرده است.
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، یکی از بهترین گل‌های فصل لیگ استرالیا را به ثمر رساند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، تایید کرد که در دوران نوجوانی علاقه زیادی به کاپیتان سابق توپچی‌ها داشته است و رونالدینیو را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند.
فیلیپ لام، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که جود بلینگام در حال حاضر رقیبی در بوندسلیگا ندارد.
به عقیده فیلیپ لام، جود بلینگهام ستاره دورتموند بهترین بازیکن بوندسلیگا است.
آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که حتی قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی هم به بحث بهترین بازیکن تاریخ پایان نمی‌دهد.
بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین گفت: لیونل مسی در ۱۵ سال اخیر بهترین بازیکن دنیا بوده و حالا شایسته قهرمانی است.
وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 است.
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.
ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ