فیل‌ها طولانی‌ترین دوره بارداری را در بین پستانداران دارند، دوره بارداری فیل‌ها ۱۸ تا ۲۲ ماه است. دوره‌های رشد طولانی در میان حیوانات بسیار باهوش رایج است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
اخیرا نحوه استفاده ما از داده‌ها برای مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از پهپاد‌ها در درگیری‌های نظامی و برای غلبه بر شانس‌های شرط بندی تقریبا غیرقابل حل در رویداد‌های ورزشی آغاز شده است.
قدرت متوسط آرواره‌ی انسان PSI ۱۶۲ (معادل ۱۱ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع) است و با چنین نیرویی می‌توان پوست پسته را شکست. اما این رقم در قیاس با قدرت دیگر جانداران اصلاً به چشم نمی‌آید، در حدی که اگر بخواهید قدرت آرواره‌ی انسان را با دیگر جانداران مقایسه کنید، گونه‌ی انسان رسماً باید جلوی کفتار، لاک‌پشت و حتی پیرانا هم تعظیم کند.
برای حیوانات پستاندار گیاهخوار احتمالاً وضع رو به وخامت خواهد رفت. منابع غذایی آن ها در آینده به تدریج از میان خواهد رفت. به مرور زمان جنگل ها و گیاهان کمتری بر روی کره زمین وجود خواهد داشت، و برخی گیاهان به کلی از میان خواهند رفت.
نتایج نشان می‌دهد که ساروپود‌ها در اوایل تکاملشان به اندازه‌های استثنایی خود رسیده‌اند و با تکامل هر خانواده ساروپود جدید، یک یا چند دودمان به طور مستقل به وضعیت عالی دست یافته‌اند.
اقیانوس‌ها یکی از قلمرو‌های شگفت‌انگیز روی سیاره هستند که گسترۀ عظیمی از اعماق آن‌ها هنوز برای ما ناشناخته است. در این مطلب با تعدادی از عجیب‌ترین حیوانات اعماق اقیانوس آشنا می‌شوید.
نتایج بررسی‌های این تیم نشان می‌دهد جهش‌های این حیوان، که بسیاری از مردم آن را اوج تکامل کانگورو‌ها در نظر می‌گیرند، در واقع تنها یکی از راه‌هایی بوده است که این حیوانات متحرک شگفت‌انگیز با آن تکامل یافته‌اند تا بتوانند در زیستگاه‌های مختلف دوام بیاورند. اجداد این حیوانات در واقع عادت به حرکت بر روی پا‌های خود داشته‌اند.
گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
این انجمن با هدف جلب توجه جوامع جهانی برای حفاظت از حیوانات زشتی که در معرض خطر انقراض هستند، اقدام به برگزاری یک «شب کمدی» در «جشنواره علوم نیوکاسل» در انگلیس کرد که در این نظرسنجی عمومی «ماهی ژلاتینی بلاب یا قلمبه ماهی» به عنوان سمبل حیوانات زشت در جهان انتخاب شد.
مطالعات پیشین استخوان‌های مار، مار و گربه را در میان حیوانات در داخل جعبه‌ها و مجسمه‌های نذری مشابه پیدا کرده اند. با این وجود، بسیاری از این آثار به صورت تکه تکه کشف شدند که محتوای شان ناقص یا غایب بود. به همین دلیل است که این شش اثر مهر و موم شده بسیار غیرعادی هستند.
قد بلند بودن مزایا و معایب خود را دارد. جانوران بلند قد محدودیت‌های بیشتری دارند، زیرا جثه بزرگ آن‌ها به این معنی است که به غذا و فضای بیشتری نیاز دارند. با این حال، پا‌های بلند آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهند که به اندازه کافی سریع باشند و از شکارچیان پیشی بگیرند.
در این مطلب دسته‌ی کاملی از حیوانات واقعی را معرفی می‌کنیم که ظاهرشان طوریست که انگار با فوتوشاپ درست شده‌اند.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
صحبت کردن درباره رفتار غیرعادی حیوانات پیش از زلزله چیز تازه‌ای نیست اما آیا علم هم آن را تایید می‌کند؟ آیا چیزی به نام «حس ششم» در حیوانات وجود دارد؟
از اواسط قرن بیستم، چندین تلاش برای آموزش زبان انسان به گونه‌های غیر انسانی مانند نخستیانی همچون گوریل کوکو صورت گرفته است، و ایده در آن زمان تلاش برای ارزیابی الگو‌های هوش غیر انسانی از طریق آموزش به حیوانات برای صحبت کردن به مانند انسان‌ها بوده است.
ساختار ژنتیکی موجود به طیف گسترده‌ای از مهره داران اجازه می‌دهد تا رفتار‌های "هشدار اولیه" را برای انواع دیگر رویداد‌ها علامت گذاری کنند و این امکان وجود دارد که برخی از حیوانات آن رفتار را تقلید کرده و آن را به یک واکنش گریز لرزه‌ای تبدیل کنند.
برخی گونه‌ها در حیات وحش به خصوص در دنیای حشرات وجود دارند که ذاتا و به خودی خود از چشم‌ها پنهان خواهند ماند چه خطری آن‌ها را تهدید کند یا نکند. این حشرات به طور طبیعی به شکل یکی از اجزای محیط زندگیشان خلق شده اند.
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست تهران گفت: بیشتر این حیوانات علف خوار هستند مانند قوچ و میش، آهو و... و گوشت خوارانی که از آن‌ها تغذیه می‌کنند به تبع آن‌ها نزدیک می‌شوند. شغال و روباه و حتی پرندگان که ممکن است تغذیه‌شان مختل شود. همچنین پرندگان مهاجر با توجه به شرایط از عرض‌های شمالی آسیا و اروپا به قسمت‌های جنوبی‌تر می‌آیند و چند ماهی مهمان ما هستند. در نهایت ممکن است بیماری‌هایی که مشترک بین انسان و حیوان است را منتقل کنند. از جمله بیماری آنفلوانزا.
در سنگال گوسفند لادوم می‌تواند تا ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشد. قد این گوسفندان تا ۴ فوت (تقریباً ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر) رشد می‌کند و به عنوانِ حیوانات خانگی و نمادی از پایگاهِ اجتماعی دارای ارزش هستند.
تغییرات آب و هوایی آینده، کل اکوسیستم سیاره ما را دگرگون خواهد کرد، اما جانورانی هستند که به بهترین شکل می‌توانند از این وضعیت جان سالم به در برند.
محققان در حال توسعه تکنیک‌های یادگیری ماشینی هوش مصنوعی برای ترجمه زبان‌های حیوانات به زبان‌هایی هستند که انسان‌ها بتوانند آن‌ها را متوجه شوند.
در تعریف حیوان خانگی می‌خوانیم به آن دسته از حیواناتی که برای یک شرکت یا سرگرمی فرد نگهداری می‌شوند و هدف از نگهداری آن‌ها کار‌کشیدن یا استفاده‌های آزمایشگاهی نیست، حیوان خانگی می‌گویند. در‌این‌میان گاهی هم هدف از نگهداری حیوانات، سرگرمی نیست و سرپرستی آن‌ها مثلا در گروه حیوانات رها‌شده و بی‌سرپرست، به منظور کمک به بهداشت و سلامت خود حیوان و با هدف نوع‌دوستی انجام می‌شود.
این فیلم روایتی از پیچیدگی زندگی در حاشیه نیویورک توسط خانواده‌هایی فقیر است که از دریچه چشم چند کودک به تصویر کشیده می‌شود و نبردی استعاری برای بقا را به تصویر می‌کشد؛ اثری پیچیده و تا حدودی نمادین که در جشنواره ساندنس مورد توجه قرار گرفت و پس از آن دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ