رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:در سال جاری ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ سند حدنگار برای منازل روستایی صادر شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در یک سال گذشته به منظور تکریم ارباب رجوع، ۱۴۴ هزار دوره آموزشی برای کارکنان خود برگزار کرده است.
جمعیت شنزن در سال ۱۹۸۴: ۱۴۰ هزار نفر. جمعیت شنزن در سال ۲۰۲۳: ۱۳ میلیون نفر. (پس از سال ۱۹۸۰ شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد)
هزاران صهیونیست در اعتراض به طرح‌های تغییر قانون کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.
۴۲ انجمن واتحادیه تجاری آلمانی که نماینده بیش از ۱۴۰ هزار مولف و بازیگر هستند از اتحادیه اروپاخواستند سریعتر پیش نویس قوانین هوش مصنوعی را فراهم کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که ۱۴۰ هزار دلار از رقم انتقال بازیکن استقلال به تیم شارلوا گم شده است.
سازمان هواشناسی از کاهش ۴۰۰ هزار کیلومتر مربعی مساحت برفی در کشور و کسری بارش حدود ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیمتری در برخی استان‌ها خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می‌شود، گفت: سرانه درمانی ایثارگران ۹۰ درصد رشد یافته است.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت ۱۴۰ هزار مسکن برای ایثارگران خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۴۰۰ ایثارگر گیلانی صاحب خانه می‌شوند.
مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: در ۹ ماهه امسال در حوزه اکتشافات سنگ آهن، زغال سنگ، پلی متال، بوکسیت و غیره، ۷ هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شد که رشد ۱۴۰ درصدی را نشان می دهد.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
بانک مرکزی اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون به یک میلیون و ۵۷۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، مبلغ ۱۳۹ هزار و ۲۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در شبکه بانکی پرداخت شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح تکالیف این سازمان در تأمین مالی طرح های و پروژه های بر مولد سازی دارایی ها تأکید کرد.
بازار امروز با رشد ۱۳۸۸۰ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد رسیده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بین ۱۴۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان حائز شرایط هستند و بر این اساس نسبت به تامین زمین اقدام شده است.
بررسی آمارهای مربوط به وضعیت نیروی کار در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تعداد ۳۰ هزار و ۱۴۰ نفر شاغل تبعه غیرمجاز شناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۹ است.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به تابستان بدون خاموشی امسال، از تدوین ۱۴۰ برنامه برای عبور از دومین سال بدون خاموشی در وزارت نیروی دولت سیزدهم خبر داد.
مشگین‌شهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر گفت: تولید ۱۴۰ هزار تن سیب پاییزی با ارقام متنوع در مشگین‌شهر در حال انجام است.
هر دلار امروز شنبه، پنجم شهریورماه در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، سوم شهریورماه) با قیمت ۲۸ هزار و ۱۴۰ تومان به فروش رسید.
هوای تهران در شرایط «بسیار ناسالم» قرار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ