آمارهای اداره کل گمرک چین نشان می‌دهد که صادرات نفت روسیه به این کشور در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مؤسسه کپلر اعلام کرد چین به‌عنوان بزرگترین واردکننده نفت دنیا حدود ۱.۵میلیون بشکه در روز نفت خام ایران را در ماه جاری میلادی وارد کرده است که بالاترین رقم از ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
چین مشغول ساخت بزرگترین سیستم هشدار اولیه زلزله جهان(EWWS) است که بیش از ۱۵ هزار ایستگاه رصد، ۳ مرکز ملی، ۳۱ مرکز منطقه ای و ۱۷۳ مرکز انتشار گزارش را پوشش می دهد.
تیم هندبال شهید شاملی کازرون در اولین مسابقه خود در جام باشگاه های آسیا در شهر اصفهان برابر تیم جونیور چین به برتری رسید.
امروز سه‌شنبه رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان آمریکا و فیلیپین در منطقه دریای چین جنوبی آغاز شد.
در ادامه تنش‌ها بین پکن و واشنگتن، مدیر اطلاعات ملی آمریکا تأکید کرد دولت و کشور چین همچنان بزرگترین تهدید علیه قدرت و نفوذ جهانی آمریکاست.
به زودی شانگهای پورت هدایت خود را به خاویر پریرا خواهد سپرد و او با حضور یک چهره ایرانی پای به این تیم می‌گذارد.
فاز دوم پروژه شبکه رادار رصدی اعماق فضای چین با نام «چشم مرکب چین» (China Compound Eye' project) روز سه شنبه در شهر یونیانگ، چونگ کینگ، آغاز شد.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا از چین به عنوان بزرگترین چالش مشترک این کشور و ژاپن نام برد.
شرکت CSSCهایژوانگ چین از بزرگترین توربین بادی دریایی رونمایی کرده که تیغه های آن ۱۲۸ متر یا معادل ۷ زمین فوتبال است و می توان ۱۸ مگاوات برق تولید کند.
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
به گفته بزرگترین پیمانکار فضایی چین، این کشور احتمالا  یک موشک با قابلیت انجام نخستین ماموریت سرنشین دار به ماه را در ۲۰۲۷ میلادی به فضا بفرستد.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
آمارهای اداره کل گمرک چین نشان می‌دهد که صادرات نفت روسیه به این کشور در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد کرده است.
خشکسالی بزرگترین دریاچه چین را خشکاند
بارش باران در این حوزه از ماه ژوییه، نصف میزان سال‌های معمول بوده است. تا این تاریخ، خشکسالی تقریبا به دو میلیون هکتار زمین کشاورزی در شش استان به همراه یانگ‌تسه آسیب زده است و تامین آب برای ۲۹۰ هزار نفر و ۳۵۰ هزار دام بزرگ مختل شده است.
بزرگترین تونل باد جهان با قطر ۸۰ سانتی متر در چین ساخته شده و بستری مناسب برای انجام تست های مافوق صوت ارزان قیمت را فراهم می کند.
طبق گزارش جدید چین تا ۲۰۳۲ میلادی در حوزه فضایی از آمریکا جلو می زند و قدرت برتر جهان می شود. این درحالی است که سرعت به کارگیری فناوری های نوین فضایی در چین ۵ تا ۶ بار سریع تر از آمریکا است.
یک دانشگاه وابسته به نیروی دریایی آمریکا در گزارشی با تشریح رشد خیره‌کننده نیروی موشکی ارتش چین در دو دهه اخیر، تخمین زده که چین هم‌اکنون بزرگترین قدرت موشکی در جهان است.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه پس از آن که داده‌های ناامیدکننده اقتصادی چین، بزرگترین خریدار نفت خام، نگرانی‌ها از رکود جهانی را احیا کرد، کاهش یافت.
در حالی که وزارت دفاع تایوان اعلام کرده که چین در مانور نظامی جاری خود، حمله به این جزیره را شبیه‌سازی کرده است، رسانه‌ها از افزایش احتمال سناریوی محاصره تایوان از سوی چین خبر داده‌اند.
ارائه پیشنهادهای روسیه و ایران به چین و هند و تخفیف در نفت خام صادراتی این کشورها نگرانی‌ها را در مورد آینده صادرات نفت عراق افزایش داده است. عراق ۹۵ درصد بودجه اش وابسته به صادرات نفت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ