آمار‌های اُمیکرون می‌گوید میزان مرگ‌ومیر در ابتلا به سویه BA۴ و BA۵ نسبت به دلتا بسیار پایین‌تر است؛ خوشبختانه با وجود سرایت‌پذیری بالای این سویه جدید، اما با افزایش بارز مرگ‌ومیر مواجه نبودیم. با این همه، اما به قطعیت نمی‌توان گفت کسانی که واکسینه شده‌اند و بیماری زمینه‌ای خاصی هم ندارند، در خطر مرگ قرار ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس فتح قله دماوند توسط بانوی ۶۵ ساله ایرانی
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر نشانه‌های محدودتر شدن عرضه در بازار جهانی و تقاضای قوی آمریکا که بزرگترین مصرف کننده سوخت جهان است، تغییر چندانی نداشت و نزدیک به بالاترین رکورد سه ماه اخیر معامله شد.
در پايان مسابقات كشتى فرنگى جوانان آسيا، ايران با مدال در تمامى اوزان به قهرمانى رسيد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
با ۹ گلی پرسپولیس و سپاهان امروز به حریفان خود زدند، لیگ برتر بیست‌ودوم به قله حساسیت رسید و هفته پایانی تعیین‌کننده قهرمان و دیگر تیم سقوط‌کننده است.
سپاهان در فصلی که سه هفته تا پایان آن باقی مانده، هر چه جلوتر آمدیم، از نظر فنی و بدنی بهتر شد.
امروز بازار سرمایه توانست باز هم قله جدیدی را فتح کرده و در جایگاه ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد قرار بگیرد.
افسانه حسامی‌فرد به عنوان اولین زن ایرانی موفق شد، قله آناپورنا را فتح کند.
شاخص کل با رشد ۳۴ هزار واحدی توانست در آخرین روز معاملاتی هفته اول فروردین تا آستانه فتح قله تاریخی برود اما تا فتح قله فعلاً ناکام ماند.
کنسرسیوم خرده‌فورشی انگلیس گزارش داد که‌درماه مارس سال جاری، نرخ‌تورم‌دراین‌کشور رکورد ۱۸ سال گذشته را شکسته است.
کنسرسیوم خرده‌فورشی انگلیس گزارش داد که‌درماه مارس سال جاری، نرخ‌تورم‌دراین‌کشور رکورد ۱۸ سال گذشته را شکسته است.
رئیس هیئت کوهنوردی آستارا گفت: ۹ نفر از کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا، قله ۳۳۰۲ متری بزقوش سراب در استان آذربایجان شرقی را در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور فتح کردند.
شاخص کل در هفته گذشته با ریزش ۶۸ هزار واحدی مواجه شده و در پایان معاملات روز چهارشنبه در محدوده یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد بسته شد.
بانک ملت در دوره جدید مدیریتی، حرکتی شاخص ساز را رقم زده است و در تکمیل این روند شاخص ساز در نیمه فصل طلایی پاییز، در صدر نظام بانکی کشور تاریخ سازی می کند.
آمارهای رسمی حاکی از آن است که تورم ژاپن طی ماه گذشته به بالاترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.
انس طلا در هفته ای که گذشت توانست نسبت به هفته قبل با کندل مثبت بسته شود.
خاسب با اشاره به قرار گرفتن گوی سفید آرزو‌های مردم و همچنین تیر نمادین آرش در قلب آن بر فراز قله دماوند، تأکید کرد: در افسانه آرش، او تیر را از کمان رها می‌کند تا مرز ایران و توران را تعیین کند، اما قصد من این بود که حد و مرزی را بین انسان‌ها بر روی زمین ترسیم نکنیم و همگی با عشق و آرزو‌ها و امید‌هایی که دارند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: بر اساس تعداد مراجعین، کاهش موارد ابتلا، مرگ و میر و کاهش تعداد شهر‌های قرمز، به نظر می‌رسد ما قله موج هفتم را رد کرده باشیم.
عمده علائم ابتلا به زیرسویه‌های BA ۴ و BA ۵ شامل سردرد، آبریزش بینی، عطسه، سوزش گلو، سرفه خشک، گرفتگی یا درد در قفسه سینه، تنگی نفس مختصر، درگیری سیستم گوارش و اسهال و استفراغ، تب (که چندان بارز نیست)، خستگی مفرط و درد‌های ماهیچه‌ای است. در ابتلا به این زیرسویه برخلاف سایر سویه‌ها، درگیری و از بین رفتن حس بویایی و چشایی بسیار کمتر است.
ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو بهترین بازیکن هفته اول لیگ پرتغال شد.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ