اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: باید مطالبات رهبری و مردم را حل کنیم. دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم هستند تا مشارکت در انتخابات پایین بیاید.
متأسفانه مقامات افغانستان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را که در تصاویر ماهواره‌ای مشخص است ذخایر آبی مناسبی دارد، به تیم فنی ایران ندادند.
مثلث آنلاین نوشت: برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب مانند حزب کارگزاران سازندگی، حزب مردم‌سالاری و حزب ندای ایرانیان همواره گفته‌اند که بهترین راه اصلاح‌طلبان، شرکت در انتخابات است و نباید برای این منظور شرط و شروطی برای حاکمیت گذاشت. دسته دوم با محوریت حزب اتحاد ملت و نظرات سعید حجاریان، اما می‌خواهند اصلاح‌طلبان به سمت تحریم انتخابات و احیانا اپوزیسیون‌شدن و حتی عبور از نظام حرکت کنند.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: تقریباً احزاب را از کارکرد اصلی خود تهی کرده‌اند. پوسته‌ای از احزاب آن هم برای خالی نبودن عریضه باقی است. حوادث سال‌های گذشته باعث شده که بخشی از جامعه از مؤثر بودن نهاد‌های واسطه برای تحقق خواسته‌هایش ناامید شود. دلیل اصلی آن هم از کار افتادن این نهاد‌های واسطه و احزاب و میانه‌رو‌ها بوده است.
لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای تاکید کرد: تحریم‌های آمریکا تأثیر غیرقابل‌انکاری بر رشد تورم و بحران‌های اقتصادی کشور داشته است.
انتظار می رفت سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه خواستار اعلام دستور آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی در آستانه سال نو شد.
با اعلام منصور قنبرزاده حضور نکونام و مربی ایرانی در تیم ملی منتفی شده است.
شباب الاهلی در حضور هافبک ایرانی خود سه امتیاز حساس برابر الجزیره را به دست آورد.
نانوپوشش‌های تولید شده در یک شرکت دانش بنیان می‌تواند به حفظ زیبایی نمای ساختمان کمک کند.
شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه جهان آرا در شبکه افق گفت: سخیف‌ترین کار‌ها به عنوان وظایف گشت ارشاد در نظر گرفته شده، یک دختر با پوشش معمولی وارد گشت ارشاد شده و بی جان خارج شده، ولی پلیس می‌گوید قضیه را به پل صراط واگذار می‌کند در حالیکه پل صراط همینجاست.
حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشت: درخواست می‌کنیم با اعلام لغو مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی، دستور دهید طرحی که به نفع عدالت آموزشی و پیشرفت کشور است تهیه شود.
حزب ندای ایرانیان با اعلام حمایت از مذاکرات احیای برجام تایکد کرد که برجام نباید ابزار تسویه حساب‌های سیاسی داخلی شود.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه مشکل آذرآب مدیریت و مالکیت است، گفت: این شرکت تنها با ۱۰ درصد توان فعال است و بانک کشاورزی هم باید سهام را واگذار کند.
سقف متحرک کاخ نیاوران چگونه ساخته شده است؟
اگر نگاهی به واردات مواد اولیه واحد‌های تولیدی بیاندازیم به صورت کامل متوجه می‌شویم که چالش بزرگی بر سر راه واردکنندگان این مواد قرارگرفته است.
حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.
صادق خرازی رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان از این حزب استعفا کرد.
هفتمین کنگره حزب ندای ایرانیان برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ