تبریز-سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۲ امشب ۱۶۰ نفر در استان به دلیل انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته میعادفر، بیشترین فراوانی مصدومان با ۸۸۶ نفر مربوط به استان تهران و بعد از آن، آذربایجان شرقی با ۴۸۲ و آذربایجان غربی با ۴۰۲ مصدوم، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
تبریز- رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال آذربایجان شرقی به ۴۳۹ نفر رسید.
تربت‌حیدریه - سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در حوادث چهارشنبه‌سوری ۱۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی و انفجار مواد محترقه، مصدوم و روانۀ بیمارستان شدند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۱۳۰ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال استان خبر داد و گفت: هیچ فوتی و قطع عضوی نداشته ایم.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مصدومیت ۱۳۰ نفر از شهروندان در حوادث چهارشنبه آخر سال از دستگیری ۱۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی در این استان خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹۳ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: حوادث چهارشنبه پایان سال در سراسر استان علی‌رغم مصدومانی که بر جای گذاشت، سبب دستگیری هفت نفر از هنجارشکنان نیز شد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی از ابتدای اسفند تاکنون به ۳۴ نفر رسید.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۵۸ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب، ۲۵۶۲ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۲۳ نفر در پی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
معاون بهداد فراجا از پیش بینی تمهیدات لازم برای پشتیبانی امدادی از مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت
مشهد ـ معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: متهمان چهارشنبه آخر سال در مشهد با هدف کاهش و پیشگیری از اقدامات خطر آفرین، شناسنامه‌دار می‌شوند.
انتظار می رود بازار سرمایه در روزهای آخر سال وضعیت نوسانی و کم رمق داشته باشد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه‌ کرد در شب چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود باشند و آنها را از انجام کارهای خطرناک باز دارند.
علی صالحی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت عمومی از آمادگی دادستانی تهران جهت برخورد با جرایم ارتکابی احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی مربوط به چهارشنبه آخر سال شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
تاکنون ۱۳ نفر در حوادث مربوط به شب چهارشنبه آخر سال جان خود را از دست داده‌اند که تصاویری از آسیب دیدگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشهد _ رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: یگان‌های ستادی و لجستیک راهور در چهارشنبه آخر سال در آماده باش ۱۰۰ درصدی است.
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواستار توجه بیشتر خانواده ها به مقوله چهارشنبه آخر سال شد و گفت: قربانی ۷۰ درصد حوادث چهارشنبه آخر سال نوجوانان هستند.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به این مطلب که نگاه امنیتی به موضوع شب چهارشنبه آخر سال نداریم گفت: البته هر موضوع اجتماعی یک سری باید ها و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس سایبری علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان اقلام نورافشانی و مواد محترقه غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ