معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس سایبری علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان اقلام نورافشانی و مواد محترقه غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح‌های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با مخدوشی پلاک در خودروها خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف، از شنبه آینده در شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره طرح‌های پلیس برای نظم بخشی به بار ترافیکی اطراف مصلای تهران حین برپایی نماز عید فطر گفت: چینش مورب خودروی نمازگزاران برای تسهیل در برپایی نماز است.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سال گذشته ۲۰۷ هزار مورد اعمال قانون در بحث خودروهای سنگین داشته‌ایم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سال گذشته 207 هزار مورد اعمال قانون در بحث خودروهای سنگین داشته‌ایم.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی حلقه اول محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن حد فاصل میدان فردوسی تا میدان آزادی به اجرا درآمده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، این محور از ساعت ۷ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۰ مهر تا ۲۰ مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه‌های باز ریزشی در کیلومتر ۵۰ تا ۶۴ حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ