سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فقط تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این معاونت، تحلیل نتایج حاصل از ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش آموزان به صورت مشروح در قالب سیستم خبره فردی برای کمک به کسب شایستگی‌های لازم در خصوص انتخاب رشته آگاهانه انجام شده است.
ثبت نام ۱۵ نامزد برای ریاست فدراسیون کشتی!
سخنگوی شهرداری تهران گفت: مهلت نام‌نویسی خبرنگاران در سامانه «تهران من» برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
سودان با ثبت آماری عجیب در زمینه وقوع کودتاهای نظامی از این لحاظ در جهان در بین رتبه‌های نخست قرار دارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
۵۷ میلیون و ۱۱۸ هزار نفر شب اقامت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با تجمیع آمار اقامت‌های رسمی و غیر رسمی، اضطراری و خوابگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراها، مساجد و ... ثبت شده است.
در حالی که از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز 342 میلیون تردد ثبت شده است پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد تا پس از ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم.
امیرمحمود حریرچی گفت: ازدواج در سنین پایین در چندحالت می‌تواند رخ دهد یکی در خانواده‌هایی است که درآمد کمی دارند و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند بنابراین به اصطلاح دختر خود را شوهر می‌دهند تا یکی از هزینه‌هایشان کمتر شود متاسفانه می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی ازدواج در سنین پایین همین مشکلات اقتصادی است.
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد.
طی روز شنبه (۱۵ بهمن‌ماه) رشد ناپایداری جوی همراه با وزش باد موثر شرایط مناسب را برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم کرد و در این روز سومین روز هوای پاک از ابتدای سال ثبت شد.
باشگاه یوونتوس به علت تخلف در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن به کسر 15 امتیاز محکوم شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و هشتم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
معاونت میراث فرهنگی کشور عملکرد ۱۵ ماهه خود را منتشر کرد که ثبت جهانی ۵ اثر در فهرست آیسسکو یکی از اقدامات این معاونت در مدت اخیر بوده است.
متقاضیان شرکت در آزمون سردفتری ۱۴۰۱می توانند تا ۱۵ آبان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
مهلت ثبت درخواست دانش‌ بنیان‌ها برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه توسعه اشتغال تا ۱۵ آبان از سوی صندوق نواوری و شکوفایی تمدید شد.
اصفهان- میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان بر اساس اطلاعات ۲ ایستگاه پایش امروز بیست و دوم مهرماه در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
مشهد ـ مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: آمار کشتار دام از اول امسال تا پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۱۵ هزار و ۴۵۰ رأس در استان ثبت شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت رطوبت ۹۱ درصدی در اهواز خبر داد و گفت: امروز اهواز در میزان رطوبت رکورددار خوزستان بود.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد عرصه‌های ملی صاحب اسناد حدنگاری شده‌اند، گفت: با عزم ملی، حدنگاری اراضی زراعی طی ۱۵ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ