سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در گفتگو با یک رسانه روسی تاکید کرد که ملی پوشان جوان ایران از حضور در تورنمنت «دیمیتریف» تجربه خوبی برای قهرمانی آسیا کسب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لیگ بیست و سوم بازیکنانی وجود دارند که بعد از دوره‌ای افول نوعی انتظار را جهت بازگشتشان ساخته‌اند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اگر فدراسیون کشتی تا فردا (یکشنبه) با افتراها و تهمت‌های نابجا علیه من برخورد نکند، از سمت‌هایم در کشتی استعفا خواهم کرد.
مهاجم فصل گذشته تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.
مهاجم پیشین تیم های استقلال و تراکتور با باشگاه سپاهان قرارداد سه ساله امضا کرد.
کاوه رضایی با عقد قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
ستاره ۱۹ ساله رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی بابیان اینکه سرمربی تیم ملی جوانان خواستار کناره‌گیری او از چرخه انتخابی بزرگسالان شده است، گفت: کاملا آماده مبارزه با کامران قاسمپور بودم و در خودم می‌دیدم او را شکست بدهم.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
کاوه، دادگاه استیناف را هم به تراکتور باخت
اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران که به میزبانی شرکت انبوه‌سازان هوتن در شهرهای قائم‌شهر، ایزدشهر و نور برپا شده بود، پایان یافت.
ملی پوشان کشتی آزاد جوانان از 28 فروردین تمرینات خود را زیر نظر محسن کاوه در قائمشهر استارت زده اند.
بهمن دارالشفایی از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
کاوه رضایی محکوم و بازیکن تراکتور شد
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد.
نام کاوه رضایی در بین بازیکنان تراکتور در سفر به اصفهان دیده نمی‌شود.
محسن کاوه بعد از محک خوردن تعدادی از جوانان در مسابقات کشوری بزرگسالان تاکید کرد که همه نفراتی که شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارند، باید هفته آینده در مسابقات کشوری کشتی بگیرند.
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: رقابت‌های تنگاتنگ کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می‌کند و این باعث می‌شود که نفر اول تیم ملی هم بیاید خوب تمرین کند.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای ۲۸ لغایت ۳۰ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
کاوه رضایی در بازی دوستانه امروز تراکتور در ترکیب اصلی قرار گرفت.
با توجه به صحبت های صورت گرفته از سوی کاوه رضایی در پایان بازی استقلال – تراکتور، به نظر می رسد بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها دست کم در این برهه از زمان منتفی است.
استقلال همان طور که آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را برگزار کرد، برگزار کننده آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهد بود.
کاوه رضایی در ابتدای فصل یکی از بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو بود اما در نهایت باشگاه استقلال نتوانست او را بخدمت بگیرد.
جرمین پنانت، بازیکن سابق لیورپول، با مشکلی عجیب در خانه‌اش روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ