کاوه رضایی در ابتدای فصل یکی از بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو بود اما در نهایت باشگاه استقلال نتوانست او را بخدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم پیشین تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز از این دو تیم و همچنین فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تکلیف کاوه رضایی برای ماندن در تراکتور یا جدایی از این تیم بعد از جلسه کمیته انضباطی مشخص می‌شود.
احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال کمرنگ شده است
با توجه به صحبت های صورت گرفته از سوی کاوه رضایی در پایان بازی استقلال – تراکتور، به نظر می رسد بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها دست کم در این برهه از زمان منتفی است.
مهمترین ابهام این روزهای تراکتور، کاوه رضایی است که باتوجه به محرومیت محمد عباس‌زاده از دیدار مقابل استقلال، به مهره کلیدی خط حمله سرخپوشان تبریزی تبدیل شده و حضورش در این دیدار اهمیت زیادی دارد.
باشگاه تراکتور از رفع مصدومیت کاوه رضایی، مهاجم این تیم خبر داد.
در حالی که در فضای مجازی شایعات عجیبی پیرامون چند بازیکن تراکتور شکل گرفته، باشگاه تراکتور ویدیویی از سه بازیکن مصدوم خود منتشر کرد.
در حالی که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
مهاجم باتجربه و تازه‌وارد تراکتور تبریز احتمال دارد در اواسط لیگ بیست‌ودوم به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود.
کاوه رضایی که تابستان امسال به استقلال پیوسته بود، در نهایت راهی تبریز شد تا لباس تراکتور را بر تن کند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به موضوع تعیین تکلیفش در این تیم واکنش نشان داد.
کاوه رضایی مهاجم آبی پوشان که در وضعیت نامشخصی قرار دارد، در محل تمرین تیمش حضور پیدا کرد.
کاوه رضایی از لیست استقلال بیرون ماند!
بازیکنی که با پیراهن باشگاه عکس رسمی گرفته بود، و در تمرینات پیش فصل هم حاضر شد، قراردادش ثبت نشد و از لیست بیرون ماند!
اگرچه کاوه رضایی از حدود ۳ هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست.
سرمربی سابق استقلال معتقد است کاوه رضایی بهترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است.
کارشناس مسکن معتقد است، دولت به جای توقف پرداخت وام مسکن روستایی با تسهیلات کلانی که منجر به رشد و تولید و اشتغال نمی‌شوند، باید مقابله کند. مقاوم سازی واحد‌های آسیب پذیر اهمیت بسیاری دارد و باید این مهم قبل از وقوع حادثه انجام شود.
دولت ژاپن اعلام کرد که نرخ بیکاری این کشور در ماه مه به ۲.۶ درصد افزایش یافت و این رقم برای اولین بار در چهار ماه گذشته رکورد زد.
طلاق به خاطر پدر و مادر دروغین
مقارن با اعلام سفر احتمالی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رزمایش ارتش چین در دریای زرد از امروز آغاز و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.
چین با انتشار ویدئویی مقارن با اعلام سفر احتمالی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان، به اقدامات تحریک آمیز واشنگتن هشدار داد.
توافق استقلال با کاوه رضایی؛ بازگشت سیلوا و مرادمند
کاوه رضایی هم به ترافیک خط حمله استقلال اضافه شد
کاوه رضایی بدون امضای قرارداد در اردوی استقلال!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ