استقلال همان طور که آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را برگزار کرد، برگزار کننده آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد قرار است کاوه رضایی به عنوان رقیب شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان فعالیت کند.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
بهمن دارالشفایی از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
معاون اجرایی باشگاه یعنی اجلال نصیری و یکی از مشاوران مورد اعتماد آجورلو در بستن تیم کمک می‌کردند
کاوه رضایی محکوم و بازیکن تراکتور شد
پس از پایان اصلاحات ارضی در ابتدای دهه۴۰ و بر هم خوردن نظام زراعتی، سیلی از آوارگان روستایی و به‌ویژه آن‌هایی که تکه‌زمینی گیرشان نیامده بود، به امید زندگی بهتر به سوی شهر‌های بزرگ سرازیر شدند، عمده بارانداز این فقرا اَبَر شهر تهران بود. شهری درندشت که کسی، کسی را نمی‌شناخت و آنچنان گسترده و وسیع بود که در هر دره و کوه و کمر آن می‌شد آلونکی و زاغه‌ای بنا کرد.
جلسه فسخ کاوه و تراکتور درحضور نماینده استقلال!
کاوه رضایی در بازی دوستانه امروز تراکتور در ترکیب اصلی قرار گرفت.
کاوه رضایی فردا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.
کاوه رضایی پس از پایان مصدومیت، آماده اولین بازی خود زیر نظر پاکو خمس می‌شود.
به کاوه و درستکار گفتم "این 86 کیلو را به اسپانیا نبرید"، یادشان رفته است من هم فنی بلدم، حتماً بعد از این بیشتر به مسائل فنی ورود می‌کنم.
احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی علل محرومیت سجاد غلامی از رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
تا لحظه مخابره این خبر نامبردگان دستگیر نشده‌اند و اخبار مربوط به بازداشت آن‌ها صحت ندارد.
آلومینیوم اراک در حالی در خانه با دو گل در برابر تراکتور شکست خورد که نمایش خوبی داشت.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
کاوه رضایی یحیی و چند پرسپولیسی را فالو کرد
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
حمایت وزارت گردشگری از هتلدارانی که تنها 3 درصد مسافران را  تحت پوشش دارند، باعث چشم پوشی از ظرفیت عظیم خانه مسافرها شده است. طبق گزارش‌های وزارت گردشگری 37درصد مسافران در مراکز اقامتی موقتی مانند کمپ‌ها، کانکس‌ها و چادر سفر خود را طی می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ