مدیرکل صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت گفت: توان تولید واگن مترو داریم اما به دلیل عدم سفارش گذاری که ناشی از کمبود بودجه و تأخیر در بازگشت سرمایه سرمایه گذاران، تولید در این بخش انجام نشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کشور ما موفق شده تحریم ها را پشت سربگذارد، گفت:در آینده نیز حتما با حمایت نخبگان، جنگ رسانه ای، جنگ های اقتصادی نوین و ترکیبی را حتما می توانیم پشت سر بگذریم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
مدافع ذوبی‌ها با تک گل خود سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد و تعویض طلایی جدال ذوب و گل گهر لقب گرفت.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
حقیقت پور گفت: من به وزرات کشور پیشنهاد می کنم پارک شهر تهران را برای کسانی که حرف اعتراضی دارند و حاضر به شیشه شکستن نیستند جا نمایی کند و آن‌ها که حرفی برای گفتن دارند در پارک شهر جمع شوند و با حفظ امنیت حرف شان را بزنند و کسی به آنها تعدی نکند.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در اردوی این تیم حضور یافت.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
مکس آلگری در واکنش به کسر 15 امتیاز گفت: این احساس را داریم که آن چه به دست آوردیم را از ما گرفته اند.
معاون علمی، فناوری گفت: زمانی که در مورد اقتصاد دانش بنیان سخن می گوییم نمی توانیم توسعه آن را بدون بانکها متصور شویم. در واقع اقتصاد دانش بنیان رقم نمی خورد مگر با حضور بانکها.
سرمربی‌ تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد که تیمش فردا مقابل صنایع فقط برد می خواهد.
جلیل هاشمی می گوید: اگر سفارش اتوبوس داشته باشیم می توانیم با افزایش شیفت های کاری، تمامی آنها را تولید کنیم.
اکبری درباره اینکه آیا می توانیم از ماده بودن جنسیت توله یوزها مطمین باشیم؟ می گوید: چند دامپزشک توله یوزها را کنترل کرده و همه متفق القولند که جنسیت آنها ماده است.
وزیر صمت گفت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم که چرا نباید از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی استفاده کنیم؟ در همه زمینه‌ها به موفقیت رسیدیم و در این حوزه هم می‌توانیم به موفقیت برسیم.
بازیکن با تجربه تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با آمریکا گفت: می توانیم تاریخ جدیدی را رقم بزنیم.
سفیر اتحادیه اروپا در دوحه امیدوار است تماشاگران اروپایی با احترام به قوانین و مقررات کشور میزبان از تماشای جام جهانی در قطر لذت ببرند.
کانر کودی مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که بابت انتقادات از خط دفاعی سه شیرها آزرده خاطر شده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 5-2 در برابر امارات، میزبان جام بین قاره ای به فینال این مسابقات صعود کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ما تنها نماینده آسیا هستم ولی توپ هم گرد است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و می شود اتفاق های بسیار خوبی هم رقم بخورد.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در صورتیکه کشورهای غربی از ماهواره های تجاری برای مداخله در جنگ اوکراین بهره بگیرند، مسکو حق قانونی خود برای هدف قرار دادن آنها را محفوظ می داند.
ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت که واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
محمدرضا برارى ملى پوش سابق و مربى اين روزهاى تيم ملى وزنه بردارى اوضاع اين رشته را دور از شرايط ايده آل مى داند.
ناصر پورمهدی می گوید با نمایشی که تیم ملی در برابر اروگوئه داشت نشان داد در جام جهانی پیش رو می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی که اعتماد به جوانان بوده را ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ