جلیل هاشمی می گوید: اگر سفارش اتوبوس داشته باشیم می توانیم با افزایش شیفت های کاری، تمامی آنها را تولید کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
هوشنگ نصیرزاده ادعای پاکو خمس را مبنی بر اینکه تمام اعضای بازیکنان با نظر او بسته نشده‌اند، تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.
مدیرعامل باشگاه پیکان به آینده این تیم در لیگ برتر امیدوار است.
مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تدارک برای راه اندازی خبرگزاری کودک و نوجوان، سینمای دانش آموزی و شهر کودک خبر داد.
طی حکمی از سوی مالکین باشگاه استقلال آبی پوش ملاثانی مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.
طی حکمی از سوی مالک باشگاه سپیدرود، مهندس پیمان پارسا به سمت مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت منصوب شد.
همکاری اسماعیل حیدرپور و باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی خیلی زود به پایان رسید.
مدیرعامل سرخپوشان با توجه به تعطیلی و تعویق در شروع فصل راهی سفر زیارتی شد.
علی خطیر برای دیدار و گفتگو با کادرفنی استقلال راهی محل تمرین آبی ها شد.
محمدرضا ساکت می‌گوید سپاهان فصل آینده باید در نبردی ترکیبی به میدان برود.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است. در همین راستا گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل و مهرداد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از ظرفیت‌های این تجاری سازان در نوسازی ناوگان تجاری گفته‌اند.
مدیرعامل اسنپ خبر از سهم ۹۰ درصدی این شرکت از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کشور داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.
به عکسی از ساخت سرویس بهداشتی ویژه مدیرعامل دسترسی یافته است. گفتنی است به‌دنبال اقدام برای ساخت توالت در ساختمان تاریخی «قوام‌السلطنه»، معاون میراث فرهنگی استان تهران در گفت وگو با ایسنا، این اقدام را تخلف دانست و ساخت سرویس بهداشتی در خانه قوام را متوقف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ