زن و شوهر در روز تنظیم سند ازدواج، صفحات متعدد قباله نکاح را با سرعت امضا می‌کنند، درحالی‌که بسیاری از زوجین عملاً نمی‌دانند که امضا‌های آن‌ها پای چه تعهداتی ثبت می‌شود و چه اموری را می‌پذیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فهم باهنر از مصاحبه حجاریان درست نبوده است.حجاریان شرط نگذاشته است، بلکه شرایط جامعه را تشریح کرده است.طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.جامعه از کنشگری سیاسی با پروکسی عبور کرده است.شورای نگهبان نه تنها در مرحله انتخابات و احراز صلاحیت‌ها اختیارات فراگیر و حتی وسیع‌تر خود را تثبیت کرده، بلکه مقوله مینو خالقیسم که در مجلس دهم رخ داد را رسما قانونی می‌کند.مردم خودشان در حوزه سیاسی اجتهاد کرده و تصمیم می‌گیرند که چه مسیری را انتخاب کنند.
تیم ملی والیبال ایران در عجیب‌ترین شرایط ممکن و بدون سرمربی و ستاره‌هایش پا به هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌گذارد.
قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و… متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک ۱۴۵ تا ۱۷۰ و دام سنگین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
به‌موجب ماده ۸۶۲ قانون مدنی، وراث متوفی به سه‌طبقه تقسیم‌بندی می‌شوند که طبقه اول شامل پدر، مادر، فرزندان و نوه‌های متوفی است. در این طبقه پدر و مادر و فرزندان متوفی در درجه اول و نوه‌های او در درجه دوم قرار می‌گیرند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول در شرایطی برگزار شد که صدرنشین به پیروزی رسید اما تیم دوم جدول برابر چوکای تالش قعرنشین شکست خورد!
استقلال در ورزشگاه آزادی در شرایطی از گل‌گهر میزبانی می‌کند که در دیدار رفت در یک بازی پرحاشیه سه امتیاز را در سیرجان به حساب خود واریز کرد.
تیم‌های دهم و سیزدهم جدول رده‎بندی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که احتمال جابجایی رتبه آنها پس از بازی وجود دارد.
سرپرست عملیات ISAR، استیون بایر گفته است که «وضعیت امنیتی در مناطق زلزله‌زده تا اندازه‌ای در حال بدتر شدن است. وی گفته است با توجه به گذشت زمان بیشتر از زلزله و کاهش امید برای پیدا شدن نجات‌یافتگان از زیر آوار، چنین شرایطی عادی است. بخشی از این امر به دلیل این است که ذخایر غذا در حال پایان یافتن است، آب در حال تمام شدن است و مردم دنبال آب و غذا می‌گردند. عامل دوم این است که به شکل روزافزونی امید برای پیدا کردن افراد زنده کمتر می‌شود و این ناامیدی به خشم دامن می‌زند.»
شرایط برای ممفیس دیپای در اتلتیکو هم مثل بارسلونا پیش می رود و او فعلا نتوانسته جایی در ترکیب ثابت تیم جدیدش پیدا کند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
پژوهشگران در یک دستاورد جدید، سلول های سایبورگ نیمه زنده ای ابداع کرده اند که می توانند در محیط هایی زنده بمانند که سلول طبیعی از بین می رود.
دو تیم مراکش و کرواسی در شرایطی دیدار رده‌بندی جام جهانی را برگزار می‌کنند که شاید کسی در ابتدای مسابقات چنین تصوری را نداشت.
رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
آلمان در شرایطی مقابل کاستاریکا به میدان می‌رود که در رتبه چهارم گروه قرار دارد و فقط به پیروزی نیاز دارد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
ساسان قائم مقامی پدر آرنیکا گفت: فوت دخترم حادثه سقوط بوده و در شرایطی که دخترم زنده بود گفتند فوت کرده است.
در شرایطی که استقلال نیمه اول را برنده به رختکن رفته بود، تیکدری نژاد در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.
نیمه اول این مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که به خصوص در دقایق شاهد یک بازی تماشایی از شاگردان قلعه نویی و حسین خانی بودیم.
در شرایطی که فولاد نیمه اول را با برتری 2 بر صفر به رختکن رفته بود، تبریزی ها توانسته اند بازی را به تساوی بکشانند.
در شرایطی که فولاد نیمه اول را با برتری 2 بر صفر به رختکن رفته بود، تبریزی ها توانسته اند بازی را به تساوی بکشانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ