یک شکل دیگر از ارتباط غیرکلامی، زبان بدن است که حرکات بدن، از جمله حرکات ناخودآگاه آن را دربرمی گیرد. بدن ما بسیاری از اوقات چیزی را بیان می کند که کلمات از ابراز آن عاجزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
فشار خون اغلب با افزایش وزن افزایش می‌یابد. اضافه وزن همچنین می‌تواند باعث اختلال در تنفس در هنگام خواب (آپنه خواب) شود که فشار خون را بیشتر افزایش می‌دهد.
با بارگیری ۴۲ هزار و ۶۹۰ تن کلینکر سیمان صادراتی در راه آهن لرستان،‌ رکورد ۱۰ ساله تناژ بارگیری شکسته شد.
اولی زنی به نام «آمنه» است؛ ۱۰ ساله بوده که پدر معتادش او را به یک مرد افغان در ازای پول می‌فروشد و راهی مشهد می‌شود. اولین بچه‌اش را در سن ۱۴ سالگی، یک فروردین ماه ۹۳ به دنیا آورد و دومی را ۲۸ فروردین ماه ۹۴، اما با فلج مغزی؛ نه راه می‌رود و نه صحبت می‌کند. در یک خانه همراه با برادر شوهری که او را بار‌ها و بار‌ها تهدید می‌کند که باید رابطه ... داشته باشد، اگرنه شرایط زندگی را برایش سخت‌تر خواهد کرد؛ زندگی با مردی که نه هزینه‌های زندگی او و بچه‌هایش را می‌دهد و نه دست از کتک زدن‌های هر روزه بر می‌دارد.
شاید راه رفع سردردتان کاری به سادگی نوشیدن یک لیوان آب باشد. دهیدراته شدن بدن، یکی از علت‌های شایع سردردهاست.
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده های اصلی استان خبرداد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این ۱۰ هزار واحد پس از تکمیل نهایی در فروردین ماه ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان شود.
قزوین- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آنها راه اندازی خواهد شد.
قزوین- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آنها راه اندازی خواهد شد.
دولت قطر خانه‌های سیار را برای اسکان زلزله‌زدگان به ترکیه می‌فرستد. این خانه ها در جام جهانی مورد استفاده قرار گرفته بود.
صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: در حال حاضر با نصب کنتورهای هوشمند، به شکل پایلوت مصرف انرژی را در ۱۰ ساختمان بزرگ شهر تهران مورد ارزیابی و رصد قرار گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۰ درصد درخواست صدور پروانه برای بافت فرسوده افزایش یافته است.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا نمی‌توانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
حوضه آبریز دریای خزر هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۴۶.۳ میلی‌متری و متوسط محدوده ۹.۸ میلی‌متری را تجربه خواهد کرد. هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیشینه بارش ۲۵.۱ میلی‌متری و متوسط محدوده ۸.۳ میلی‌متری خواهد داشت. حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۱۰.۴ میلی‌متری و متوسط محدوده ۵.۴ میلی‌متری خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کسری بودجه، رشد پایه پولی و کاهش صادرات نفت از عوامل اصلی رشد تورم در ایران است.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۰ فقره تصادف خسارتی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ترافیک ۱۰ کیلومتری در محور ری-ورامین خبر داد.
افزودن چند قاشق غذاخوری دانه‌های غنی از مواد مغذی به وعده‌های غذایی در طول روز می‌تواند به تقویت چربی سالم، فیبر، پروتئین و مواد مغذی در الگوی غذایی خود کمک کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همه طرح‌های مسکن حمایتی از بیمه کیفیت برخوردار خواهد بود ضمن اینکه ۳ تا ۱۰ سال اجزای ساختمان بیمه شده است.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ