هیأتی از وزارت دفاع ترکیه امروز برای رایزنی درباره خرید و نوین سازی جنگنده‌ های اف-۱۶ راهی آمریکا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات هیأت فوتبال استان تهران با نظارت مستقیم مسئولان حراست وزارت ورزش برگزار خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در روزهای آینده مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور ایران و سوریه در سطوح گوناگون خواهیم داشت.
معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
وزارت دفاع دولت طالبان اعلام کرد که پس از دو روز گفت‌وگو با هیأت نظامی جمهوری اسلامی ایران در کابل، دو هیأت بر اجرای طرح‌هایشان بر مبنای تعهدات بین‌المللی و مرزی که منجر به منافع دو کشور همسایه گردد ارائه و بر هماهنگی لازم جهت رفع چالش‌ها در آینده تأکید کرده‌اند.
وزارت دفاع دولت طالبان با انتشار بیانیه‌ای از پایان گفتگو‌های دو روزه هیأت این وزارت با هیأت جمهوری اسلامی ایران در کابل خبر داد.
به گفته پدرام پاک‌آیین، سخنگوی وزارت بهداشت رونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی رفت.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور در آستانه دو انتخابات مهم باید زودتر تکلیف فرمانداران و مجریان انتخابات را مشخص کند.
هیاتی از وزارت دفاع کشور عمان به منظور آشنایی و بازدید از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از این دانشگاه بازدید کردند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را اعلام وصول کرد.
محمدرضا طلایی به عنوان عضو موظف هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی به مدت ۳ سال تعیین شد.
اعضای هیأت رئیسه خانه احزاب با «محمد رضا غلامرضا» معاون سیاسی وزارت کشور در ساختمان وزارت کشور، دیدار کردند.
بنا به اعلام وزارت دفاع چین، این کشور به منظور بررسی مسائل امنیتی در سطح بین المللی هیئتی را به اتحادیه اروپا اعزام کرده است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: موضوع سفر هیأت آژانس به تهران جزو موضوعاتی بود که در چارچوب توافق وجود داشت با توجه به قطعنامه سیاسی صادر شده در شورای حکام علیه ایران، اقدامات بعدی با توجه به شرایط جدید صورت می‌گیرد و لازم است موضوعات یک ارزیابی مجددی شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که هیئتی از وزارت کشور در ادامه رایزنی‌ها در راستای عضویت استکهلم در ناتو به ترکیه سفر خواهد کرد.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: امروز و چند روز آینده ایران میزبان هیأت اقتصادی و تجاری بزرگی از فدراسیون روسیه خواهد بود.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به ورود هیئت تجاری روسیه به تهران گفت، طبق برنامه ریزی صورت گرفته، فعالان اقتصادی کشورمان در مدت ۳ روز حضور هیات تجاری روسیه در تهران در مجموع ۷۵۰ جلسه تجاری با نمایندگان شرکت‌های روسی برگزار خواهند کرد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس خبر داد.
با حکم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضا جدید هیأت مدیره و هیأت نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.
یک مقام وزارت امور خارجه گفت: با پایان این دور از گفتگوها، هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ساعاتی دیگر به تهران بازخواهد گشت.
یک مقام وزارت امور خارجه گفت: با پایان این دور از گفتگوها، هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ساعاتی دیگر به تهران بازخواهد گشت.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: کشتی‌های ناویستار، پولارنت و روجن حامل محموله ذرت از بنادر دریای سیاه خارج شدند و قرار است از سوی هیئتی از مرکز هماهنگی مشترک در استانبول مورد بازرسی قرار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ