سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: موضوع سفر هیأت آژانس به تهران جزو موضوعاتی بود که در چارچوب توافق وجود داشت با توجه به قطعنامه سیاسی صادر شده در شورای حکام علیه ایران، اقدامات بعدی با توجه به شرایط جدید صورت می‌گیرد و لازم است موضوعات یک ارزیابی مجددی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری در پی سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان و تهدید وی مبنی بر بازگرداندن اسرائیل به عصر حجر، تلویحا به تغییر اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در قبال لبنان اشاره کردند.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
وزیر خارجه و سخنگوی دولت علیه حمایت روسیه از موضع امارات درباره جزایر سه گانه توییت زدند بدون اینکه نامی از "روسیه" ببرند.
بازیکن پرتغالی و سابق باشگاه سپاهان گفت: از اتفاقاتی که در سپاهان می‌افتاد خوشم نمی‌آمد و از این تیم جدا شدم.
رسانه‌های انگلیسی به جود بلینگام که دیروز رسما به رئال مادرید پیوست لقبی عجیب داده‌اند که به صحبتهای او در جریان جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی این کشور برمی‌گردد.
امام خمینی در پیام آزادی خرمشهر نوشته بودند:"آنان می‌دانند امروز با فتح خرمشهر مظلوم جنگ خاتمه یافته است "، اما هنگام انتشار پیام به صورت عمومی، این بخش حذف شد.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور از اعزام و تربیت مترجم ناشنوایان با مشارکت شبکه ملی تشکل‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت شنوایی در سال‌های اخیر خبر داد.
جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال فعالیت خود با تحولات و فراز و نشیب های زیادی مواجه بود که بعضا برخی از فعالان سیاسی و کارگزاران نیز تحت تاثیر و یا مرعوب این تحولات قرار گرفته‌اند و با برخی از تحلیل‌ها در قالب هشدار و انزار نه تنها کمکی برای پیشیرد امور نکرده‌اند،بلکه آگاهانه و یا ناآگاهانه باعث ایجاد بدبینی و ترس از آینده در بین توده مردم شده‌اند.
رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی حاکی از شکست احتمالی ارتش این کشور در شهر شرقی «باخموت» گفت که کی‌یف با آگاهی از هزینه‌های جانی دفاع از این منطقه، موضع تدافعی خود را حفظ خواهد کرد.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اخیرا رئیس‌جمهور محترم چین از منطقه دیدار کردند. ما از این دیدار‌ها که در راستای طرح جاده و کمربند و سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه انجام بگیرد استقبال می‌کنیم. /خطایی که رخ داد ورود به مسائل سیاسی بود، ولی این خطا به مثابه این بود که ما هم درباره تایوان که جزو خاک آن‌ها است اظهارنظری کنیم که برای چین موجب خرسندی نشود. / امیدواریم چنین خطا‌هایی دیگر رخ ندهد و جبران شود.
نیمار، ستاره برزیلی، با انتشار پستی در اینستاگرام، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت اما اشاره‌ای به شکست دیگر هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن نداشت.
قیمت طلا در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه) پس از اعلام فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره در سال آینده، کاهش یافت.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تلویحی اشاره کرد که ممکن است با تیم ملی کشورش خداحافظی کند.
کارلوس کی روش است که به عنوان سرمربی در مورد ترکیب تیم ملی تصمیم می گیرد و بدون شک تصمیمات او قابل احترام است.
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، ایران را رقیبی دشوار توصیف کرده است.
واکنش سجادی به اشاره رهبری درباره ورزشکاران حامی معترضان
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به فعالیت‌های این سازمان جهت آموزش مترجمین زبان اشاره و اشتغال ناشنوایان اشاره کرد.
یورگن لوکادیا مورد توجه‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود که حرکتش نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
رئیس‌جمهوری آمریکا عصر روز سه‌شنبه در تماس تلفنی با «لیز تراس» درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران گفتگو کرد.
وزیر ورزش و جوانان در لابلای صحبت های خود در خصوص نیمکت تیم ملی، به یک خاطره قدیمی اما گفته نشده اشاره کرد؛ مذاکره باشگاه سایپا با زیدان!
رئیس جدید کمیته ملی المپیک در مراسم معارفه خود به رقابت نزدیکی که با علی نژاد در تصدی کرسی ریاست داشت، اشاره کرد و گفت: چرا نباید از او استفاده کنیم؟!
دوستان و متصدیان باید با عزمی راسخ در همه حوزه ها سعی در بالا بردن سطح ایمنی سفرها داشته باشند. و بستر لازم را برای نوسازی و بهسازی شبکه حمل و نقل کشور آماده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ