سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
موسوی لاری گفت: دزدی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها اسلامیت نظام را نشانه رفته است و این عملکرد‌ها جمهوریت نظام را از بین می‌برد. این همان نکته‌ای است که آقای خاتمی به عنوان خودبراندازی از آن نام می‌برد.
قانونگذار ارشد آمریکایی با اشاره به گزارش‌های رسانه‌ای درباره تلاش دولت بایدن برای دستیابی به تفاهمی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای تأکید کرد که دولت باید به تعهداتش در قبال کنگره ذیل قانون موسوم به «قانون بررسی توافق هسته‌ای ایران» (اینارا) پایبند بماند.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
نام کوچه اختر که از سیزده سال قبل به محل حصر خانگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد تبدیل شده، به کوچه بصیرت تغییر کرد.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید این پرسش را مطرح کردگه« آیا می دانید جمهوری اسلامی برای مسجد مکی بخاطر حضور صدها طلبه غیر قانونی خارجی مورد اعتراض رؤسای جمهور این کشورها قرار گرفته و هزینه سیاسی پرداخت کرده است؟»
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار پایبندی هیات رئیسه به آیین نامه داخلی مجلس شد.
در پایان روز هفتم از مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک یک استاد دانشگاه و چهره علمی ثبت نام کرد.
موسوی درباره حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور می‌تواند در این جلسه حضور یافته و یک ساعت زمان نیز برای دفاع از وزیر خود دارد.
در نامه‌ای که به امضای سیدشمس‌الدین حسینی، نصرالله پژمانفر و موسی غضنفرآبادی به رئیس مجلس رسیده است، خطاب به قالیباف آمده؛ «قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌و‌کار یکی از مترقی‌ترین و مهم‌ترین دستاورد‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که با سختی‌های فراوان و در مسیری طولانی به تصویب رسید.
محمد صادق کوشکی گفت: کلیت جریان اصلاحات دیگر نظام را به خاطر حضور مدافعان حرم در سوریه مورد انتقاد قرار دهد چون همه مردم فهمیده‌اند اگر مدافعان حرم نمی‌رفتند، امروز ایران هم سوریه می‌شد.
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به ۵ نفر از سران اصلاح طلب خواستار بیان مواضعشان نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ۵ نفر از سران اصلاح طلب خواستار بیان مواضعشان نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی شد.
عبدالله گنجی در یادداشتی عجیب به رفتار رهبر انقلاب نسبت به میرحسین موسوی گلایه کرده است.
عباس عبدی می‌گوید: می‌پرسند درباره متن «موسوی» چرا نظر نمی‌دهم؟ تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
تحلیلگر اصلاح‌طلب درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی گفت: اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد 88 شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران با کسب دو مدال طلا و یک نقره، نایب قهرمان جهان شد.
مهاجم ازبکستانی پرسپولیس با انتشار متنی رسما از جمع سرخ‌ها جدا شد.
خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می‌رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی با تاکید بر اینکه حمید نوری را نمی‌شناسد در مورد اتفاقات سال ۶۷ گفت: «من با حاج احمدآقا خیلی رفیق بودم، همسایه بودیم و من از آن طریق فهمیدم که آقای ری‌شهری که آن زمان وزیر اطلاعات بودند به امام نامه نوشتند که «اجازه دهید ما دوباره اینها که در زندان‌ها هستند و توبه نکردند را محاکمه کنیم»؛ امام اجازه داد. چون آنها بنا داشتند که در هر شهری شروع به آشوب کنند».
مجموعه زنان فعال در این حرکت موسوم به هشتصد زن، با تنظیم آیین نامه حقوقی در حرکتی ایجابی، خواستار تایید و اجرای این مقررات برای بهبود شرایط کنونی توسط هیات مدیره خانه سینما شدند؛ اقدامی که به نظر می‌آید می‌تواند پایانی بر مناقشات کنونی و آغاز عملی مدیریت این مسائل توسط صنف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ