وزیر خارجه ونزوئلا تاکید کرد ائتلافی که میان ایران و ونزوئلا شکل می‌گیرد، ائتلافی طولانی مدت و به نفع ایجاد موازنه جهانی و به معنای تضمین ثبات و صادرات انرژی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفتگو با المیادین به بررسی پیام های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به ونزوئلا پرداخت و گفت: ایران با ونزوئلا و کوبا اشتراکات زیادی دارند.
رئیس جمهور که با بدرقه وزیر خارجه ونزوئلا، کاراکاس را به مقصد نیکاراگوئه ترک کرده بود، لحظاتی قبل وارد ماناگوا پایتخت این کشور شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر روابط راهبردی بین دو ایران و ونزوئلا، ابراز امیدواری کرد با سفر جاری رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس این روابط بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.
وزیر خارجه کشورمان بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ی جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰‌ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
وزیر امور خارجه بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰ ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
وزیر خارجه روسیه امروز امروز در دومین مقصد از سفر ۵ روزه خود به کشورهای آمریکای لاتین، برای دیدار بارئیس جمهور ونزوئلا به کاراکاس رفت.
وزیر امور خارجه ونزوئلا امروز در پیامی تصریح کرد: توافق عربستان- ایران گامی در راستای ایجاد جهانی چندقطبی است.
وزیر امور خارجه کشورمان با آقای "ایوان خیل پینتو" وزیر خارجه ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور از جمله در حوزه دوجانبه گفتگو کرد.
ونزوئلا مقصد دوم وزیر امور خارجه کشورمان در سفر دوره‌ای به آمریکای لاتین بود؛ کشوری که سطحی بالاتر از نیکاراگوئه در پیشرفت و مدرنیزه‌شدن دارد؛ چه در بافت شهری و چه امکانات و دارایی‌های طبیعی. این کشور با همه مشکلاتی که با بحران اقتصادی چند سال گذشته تجربه کرده است، ظاهری بهتر از نیکاراگوئه دارد که حتی در پایتخت نیز خانه‌های کوچک و با ارتفاع پست و سقف‌های زنگ زده شیروانی فاصله زیادی از بلدیه شناخته‌شده در فرهنگ شهری امروز ما دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با طارق العیسامی معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر نفت ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه ونزوئلا، بر عزم کشورمان برای تقویت روابط با ونزوئلا در تمامی زمینه ها و بدون هرگونه محدودیتی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با طارق الایسامی وزیر نفت ونزوئلا دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در جریان سفر به آمریکای لاتین وارد ونزوئلا شد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفتگو با مقامات ونزوئلا،به نیکاراگوئا سفر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ونزوئلا، گفت: گسترش روابط دوجانبه در حوزه انرژی، فناوری و های‌تک و تعمیق و تقویت مناسبات فیمابین مورد تأکید است.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه در تماس تلفنی با "ایوان جیل پینتو"، انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید ونزوئلا را تبریک گفت و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفتگو کرد.
دیدار وزیر امور خارجه با معاون وزیر خارجه ونزوئلا
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همتایان خود از روسیه، کوبا و ونزوئلا گفت: تجمیع ظرفیت‌ها، ضریب مقاومت کشورهای مستقل در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا را افزایش خواهد داد.
وزیر امور خارجه ایران گفت: در حال حاضر با تمام توان در حال اجرایی کردن مفاد نقشه راه همکاری‌های بلندمدت ایران و ونزوئلا هستیم.
وزیر امور خارجه کشومان در دیدار سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا در نزد کشورمان، سفر اخیر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران را مرحله مهمی از روابط دو کشور دانست.
سفیر ونزوئلا در کشورمان امروز در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در ایران، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.
وزیر امور خارجه ونزوئلا با انتشار پیامی اعلام کرد: ربودن هواپیمای ونزوئلا در آرژانتین، نقض منشور ملل متحد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ