اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بخشی از اراضی در خوزستان به سمت شوری پیش می‌رود و این زنگ خطری برای کاهش عملکرد کشاورزی استان در سال‌های آینده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از آزادسازی هفت هزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده ورجین توسط این اداره خبر داد.
شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۱۵۰ سال قبل بخشی از اراضی منطقه ۱۹ به عنوان موقوفه ثبت شد که همه تخلفات ساختمانی و مشاغل نابسامان همچون ضایعاتی‌ها در همین زمین‌های موقوفه رخ می‌دهد.
رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از استان های همجوار سند ۲۰۰ هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس توافق به عمل آمده بخشی از زمین های بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.
شاهرود-بخشی از جنگل ثبت جهانی شده «ابر» شاهرود توسط یکی از بهره‌برداران بخش خصوصی برای استفاده کشاورزی شخم خورده، این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز لازم را گرفته است.
شاهرود- بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
آمار و داده‌های بخش کشاورزی در ایران، از عدم پایداری و توسعه محور بودن کشاورزی حکایت دارد.
تربت حیدریه ـ رئیس مرکز جهادکشاورزی بخش رخ گفت: کشت سیب زمینی در سطح یک هزار هکتار از اراضی زراعی بخش رخ تربت حیدریه آغاز شد.
رییس سازمان امور اراضی گفت: در قانون حفظ کاربری مجازات متخلفان نخست قلع و قمع و اعاده به وضع سابق و دوم جزای نقدی یک تا سه برابر ارزش زمین دیده شده است.
زلنسکی با بیان اینکه به تسلط مجدد بر اراضی اوکراین اطمینان دارد، در عین حال اذعان کرد: «وضعیت میدانی، خوب نیست، ولی ما بخشی از خاک خود را آزاد کرده‌ایم».
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
بخشی از ثروت چارلز، پادشاه انگلیس از مدیریت املاک سلطنتی دوک نشین کورنوال می‌آید که شامل ۱۳۰ هزار هکتار زمین، ۲۶۰ اراضی کشاورزی و املاکی در سراسر انگلستان و ولز است و شامل یک زمین کریکت در جنوب لندن هم می‌شود. این دوک نشین از قدیم توسط بزرگترین پسر شاه حاکم اداره می‌شود.
میرزا یوسف مستوفی‌الممالک اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول (ملک) خود داشت که بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد ساخته شد. در قسمت چپ شمال غرب این میدان نخستین گورستان تهران جا خوش کرده بود. قبرستان قدیمی‌ای که در وبای عام تهران در ۲۵محرم سال۱۳۱۰ قمری تماماً پر از اجساد فوت‌شدگان شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای مالکان بخش خصوصی به منظور ساخت و ساز در راستای این طرح امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده و همچنین دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی را به دست آورده است.
یک کارشناس مکانیزاسیون بخش کشاورزی گفت: نتایج نشان می دهد به کارگیری روش های مهندسی زراعی، مکانیزاسیون و یکپارچه سازی اراضی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بهره برداران تأثیر مثبت دارد.
رئیس‌جمهور اوکراین احتمال هر گونه توافقی با روسیه که در آن بخشی از اراضی اوکراین به این کشور واگذار شود را رد کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه‌ احداث شاخه‌ غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طبق توافقات صورت گرفته با ارتش خبر داد.
­عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تامین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
رژیم صهیونیستی درصدد مصادره ۳۲۰ دونم( معادل ۳۲ هکتار) از اراضی شهروندان فلسطینی در بیت لحم است.
وزیر خارجه چین با اشاره به تمامیت ارضی کشورش و تأکید بر این‌که تایوان بخشی از چین بزرگ است، به رهبران جهان هشدار داد که هر طرفی که در مقابل اتحاد چین بایستد، توسط چرخ‌های تاریخ نابود می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابع مالی قطعه دوم آزادراه تهران‌-شمال، اظهار کرد: به منظور اتمام عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شده بخشی از این اعتبار از محل تهاتر اراضی مازاد دولت یا سایر ظرفیت‌های مشخص‌شده در قانون و بودجه بهره گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ