رامسر- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بخشی از سالن ورزشی شهر دالخانی براثر سیل آسیب دیده که بهسازی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گم شدن بخشی از جمجمه یک پسر ۱۴ ساله در بیمارستان جنجال بزرگی به راه انداخت.
باید مبلغان دین بخشی از توان و فرصت خود را معطوف به تخاطب واقعی و فردبه‌فرد با افرادی از جامعه کنند که پیام دین را یا کمتر دریافت کرده‌اند یا به‌صورت تحریف‌شده و مغرضانه از بلندگو‌های دشمن شنیده‌اند.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
با اعلام اتحادیه تنیس زنان WTA، تا سال ۲۰۳۳ میلادی، جوایز رقابت‌های تنیس زنان با مسابقات بخش مردان برابر خواهد شد.
سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ، ۱.۶ متر مکعب بر ثانیه به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
برترین‌های ورزش ایران در بخش های مختلف در برنامه قهرمان ایران معرفی می‌شوند.
پروژه ریلی رشت –کاسپین -انزلی به عنوان بخشی ازطرح ریلی قزوین -رشت -انزلی و آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.
براساس نتایج یک مطالعه هر چه روابط رضایت بخش کم تری وجود داشته باشد خطر ابتلا به بیماری در بلند مدت افزایش می‌یابد. عوامل تاثیرگذار مانند درآمد، تحصیلات و رفتار‌های بهداشتی تنها تا حدی در یافته‌ها تاثیرگذار بودند.
بخش عمده‌ای از توسعه زیرساخت سینمای ایران در پانزده سال اخیر، توسط بخش خصوصی و به عنوان یکی از ظرفیت‌های رونق بخشی به مجموعه‌های تجاری در نظر گرفته شده و اگر سالن‌های سینما به شکل معناداری از رونق بیفتد، نه تنها این مجموعه‌ها در اداره سالن سینما تجدیدنظر می‌کنند، بلکه سایر مجموعه‌های تجاری که در دل خود سالن سینما طراحی کرده‌اند نیز در این ایده تجدیدنظر خواهند کرد و توسعه زیرساخت سینمای ایران با چالش روبه رو خواهد شد.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
مسابقات قهرمانی رشته‌های غیرالمپیادی تا پایان سال 1401 در 11 رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
بخشی از این آثارِ تازه کشف‌شده، بقایای چاه‌هایی است که در دوره‌های مختلف برای تامین آب ساکنان منطقه مورد استفاده بوده‌اند. اما به گفتۀ ادارۀ حفاظت از آثار تاریخی ایالت باواریا (BlfD)، یکی از این چاه‌ها به کلی با بقیه متفاوت است.
مسابقات قهرمانی دانشجویان در ۱۱ رشته ورزشی غیر المپیادی در دو بخش دختران و پسران تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.
مسابقات قهرمانی دانشجویان در 11 رشته ورزشی غیر المپیادی در دو بخش دختران و پسران تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد با قراردادی که در زمان علی مرادی بسته شده، بخش اعظمی از داشته های فدراسیون به غیر واگذار شده است.
رئیس‌جمهور قانون اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت‌زدایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد.
دکتر «بریجید لینچ»، معاون بخش اپیدمیولوژی سرطان در انجمن سرطان ویکتوریا استرالیا، می‌گوید: «حتی افزایش اندک در فعالیت بدنی در سطح جمعیت، تعداد تشخیص‌های جدید سرطان سینه را که هر ساله انجام می‌شود، کاهش می‌دهد».
کارمند یگان حفاظت ناحیه ۵ منطقه ۵ شهرداری تهران با اهدای عضو فرزندش به ۱۱ شهروند دیگر جان بخشید.
وقتی مجوزی برای کنسرت یا تئاتری صادر نمی‌شود، بخشی از هزینه‌ها و دستمزدها برای تمرین اعضای گروه، اجاره سالن، تبلیغات و... پرداخت نمی‌شود و ریسک تولید به شدت کاهش می‌یابد؛ اما وقتی مجوزی داده می‌شود و این مجوز در نهایت لغو یا اجرایش معلق می‌شود، عملاً این هزینه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی انجام و برنامه نیز لغو شده است؛ اتفاقاتی که خسارات معنادارای برای تهیه کنندگان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ