مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با پویش نذر یاری در تلاش هستیم تا آخر ماه مبارک رمضان هیچ زندانی زن جرایم غیرعمد در تهران نداشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا با شناورسازی ساعت کار مدارس، خدمات رایگانی را به دانش‌آموزان به صورت رایگان در مترو داشته باشیم.
باشگاه شهرداری ارومیه در تلاش برای حضور در لیگ برتر مردان سال 1402 است.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه‌های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طی روزهای آینده خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری در موضوع آسیب‌های اجتماعی، هم تلاش کرد وظیفه خود را کامل انجام دهد و هم به بقیه بخش‌ها برای ایفای وظایفشان کمک کند.
رئیس شورا با بیان اینکه شهرداری بیش از ۳۰ هزار کارگر شاغل دارد، گفت: اگر حال شهر خوب است و سطح شهر را زیبا و محیای حضور شهروندان می بینیم از کار و تلاش شبانه روزی کارگران است.
عضو شورای شهر تهران گفت: عید نزدیک است و شهرداری کارهایی که در قاب ایران انجام داد در قاب تهران انجام دهد تا ظرفیت های گردشگری شهر تهران به مسافران شناسانده شود.
شهردار تهران تاکید کرد: در شهر تهران ۲۶ هزار نفر در بارش برف اخیر در صحنه خدمت به مردم بودند و با شن پاشی و تلاش خود معابر بزرگ و در مرحله بعد سایر معابر را بازگشایی کردند. در این میان ۱۶ هزار نفر نیرو‌های فضای سبز و ۱۰۰۰ نفر نیرو‌های شهربان نیز تلاش کردند.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی برابر شهرداری همدان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
عبداله سالاری - کارشناس اکولوژی و مدیریت حیات وحش گفت: پیروز در شرایط دستی توسط آقای علیرضا شهرداری در حال بزرگ شدن است و با انسان آمیخته شده است همچنین برای استفاده از این گونه به جهت نسل‌کشی در آینده نیاز است که «پیروز» دستی بماند.
خوشه طلایی ساوه در خانه با تلاش بسیار زیاد در نیمه دوم سه امتیاز خانگی را به دست آورد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی در شهرهای بزرگ همراه با ترافیک است، شهرداری و راهنمایی و رانندگی تلاش کنند شرایط خوبی برای عبور و مرور شهروندان فراهم شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش جهادی برای اتمام پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ نفر در حال اجراست.
رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم، گفت: ماه‌ها تلاش شد تا وضعیت به صفر برسد.
سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: هزار واحد مسکن با تکنولوژی جدید ساخته و تلاش می‌شود که از شروع ساخت تا تحویل کلید واحدها به مجموعه حرم عبدالعظیم یک سال زمان بیشتر صرف نشود.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره‌برداری آزمایشی طبقاتی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه ۱۴ تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.
شهردار منطقه ۲ گفت: چهار هزار متر مربع از اراضی شهری با هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان با تلاش و پیگیری مدیریت شهری منطقه رفع تصرف و آزاد سازی شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در نامه ای خطاب به شهردارتهران، از تلاش ها و همکاری های ارزشمند مدیریت شهری، تقدیر کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: معمولاً در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالیانه شهرداری تهران متناظر با برنامه چهارساله تهیه و تدوین شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج خبر داد.
زمان اعلام نتایج کنکوری سراسری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ