سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ترکیب نهایی اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، با چهره‌های شاخص خود عازم بازی‌های آسیایی چین خواهد شد.
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در جهانی ۲۰۲۳
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023، فردین هدایتی و امیررضا اکبری که سال گذشته به مدال‌های طلا و برنز رسیدند، دومین آسیایی جوانان خود را تجربه می‌کنند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جام وهبی امره ترکیه با کسب 9 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد کادرفنی هنوز به جمع بندی نهایی برای اعلام ترکیب این تیم نرسیده است.
به نظر می رسد ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها وضعیت یک وزن هنوز نامشخص است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بعد از پایان اردوی دوم در اواخر اسفندماه نهایی و معرفی خواهد شد.
طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بعد از پایان اردوی دوم در اواخر اسفندماه نهایی و معرفی خواهد شد.
پس از اعزام فرنگی‌کاران ایران به تورنمنت زاگرب، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست تیم ترکیه به عنوان قهرمان جهان، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست ۶ بر ۴ تیم ترکیه به عنوان قهرمان مسابقات جهانی بلگراد، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
ایذه- سه کشتی گیر ایذه‌ای در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای رقابت‌های جام جهانی حضور دارند.
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان مشخص شد.
در پایان مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ