دومین بانک آمریکایی ورشکسته شد و تعطیلی خود تا زمان نامعلوم را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین نشست مشترک پیشران‌های اقتصادی با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برگزار شد.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
رییس اسبق بانک مرکزی گفت: تبدیل ‎چین فقیر دهه ۶۰ به دومین اقتصاد جهان، به دلیل دو وعده غذای مردمش نبود!
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
گروگان تبعه خارجی که با مشاهده پلیس گویی عمری دوباره یافته بود، به قفس فلزی نگهداری سگ اشاره کرد و مدعی شد که گروگانگیران او را چندین روز در قفس سگ نگهداری کرده اند و تنها به اونان خشک می‌دادند...
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.
دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
با کاهش سوددهی اوراق قرضه و نگرانی مجدد در مورد بحران بانکی آمریکا قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت و دومین ماه افزایشی متوالی را ثبت کرد.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
براساس گزارش عملکرد 9ماهه سال‌جاری بانک سامان به عنوان دومین بانک در حوزه رشد سود خالص شناخته شده تا جاییکه رشد 186درصدی سود خالص را در کارنامه خود رقم زد.
همزمان با دهه فجر دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران عالی، کارکنان ایثارگر و خانواده ٩٠ شهید این بانک از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
تورشاد در یک جدال تقریباً تقریباً یک طرفه مقابل زراعت بانک شکست خورد.
دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استانهای یاد شده برگزار شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نشست هم‌اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال جاری که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد، در تولید سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی به عهده دارد. نقشی که بانک رفاه در حکمرانی تأمین‌اجتماعی دارد، باید در شبکه بانکی و نظام اقتصادی به رسمیت شناخته شود. امروزه بانک رفاه کارگران صرفاً یک بانک تجاری و توسعه‌ای نیست، بلکه بانک تخصصی حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بانک خاص نظام بیمه‌های اجتماعی در کشور است.
رئیس‌کل بانک مرکزی امروز در شصت و دومین جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارشی از مهمترین شاخص‌های عملکرد این نهاد ارائه کرد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی ۶ ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ