دومین نشست مشترک پیشران‌های اقتصادی با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
معاون امور بین الملل بانک مرکزی جزییات پنجاه و یکمین اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی در تهران را تشریح کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات گفت: یکی از موارد مهمی که بانک مرکزی باید روی آن تمرکز و اهتمام ویژه داشته باشد، موضوع تأمین ارز برای نیازهای ضروری همچون حوزه دارو، درمان و کالاهای اساسی است.
خدمات منحصر به‌فرد بانکی و اعتباری؛ ویژه مشتریان و سپرده‌گذاران بانک آینده
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان عزیز، به ویژه همکاران بانک کارآفرین، شر کت‌های تابعه، سهامداران گرامی و مشتریان معزز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال 1402 سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی و برکت برای یکایک آنان باشد.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در ۱۳ استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.
به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.
با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در روند پرداخت های غیرحضوری، صدور کارت تنخواه ویژه اشخاص حقوقی در بانک ایران زمین، آغاز شد.
اوراق گواهی سپرده مدت دار بانک ایران زمین با سود علی الحساب ۲۳ درصد سالانه، ویژه سرمایه گذاری (عام) منتشر شد.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۲ شبکه خبر، فرزین رئیس جدید بانک مرکزی حضور پیدا می کند.
نشان ویژه «مدیر منتخب خلاق» نخستین همایش ملی اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
موزه بانک ملی ایران، میزبان گروهی از کودکان کار و مهاجر افغان بود.
بر اساس توافق بانک آینده و دارالافتاء دارالعلوم زاهدان، باجه ویژه اهل سنت درشعبه زاهدان این بانک، راه‌اندازی می‌شود.
بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای برای تسهیل در پرداخت ارز اربعین به متقاضیان در شعبات منتخب ۲۱ بانک عامل تاکید کرد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پیگیری احیای معافیت های مالیاتی مناطق آزاد و همچنین راه اندازی بانک و بورس بین الملل در مناطق آزاد خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دادسرای ویژه جرائم پولی و بانکی را برای رسیدگی به شکایت بانک مرکزی تعیین کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ