سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
باشگاه الهلال تماسی با منچسترسیتی داشته تا شرایط جذب ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم، را جویا شود.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
پاری سن ژرمن آماده است تا با فروش نیمار، ستاره برزیلی، با قیمت مدنظرش موافقت کند.
در پایان مباحثه مجادله‌آمیز هوشنگ نصیرزاده با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهمی را به اطلاع بینندگان فوتبال برتر در میان گذاشت.
نشست دو روزه در شهر جده عربستان در خصوص بررسی راهکارهای حل بحران اوکراین با صدور یک بیانیه کوتاه و مبهم به کار خود پایان داد.
رادیو کادنا سِر اعلام کرد پاری سن ژرمن به تحت فشار گذاشتن کیلیان امباپه ادامه می‌دهد و به او اعلام کرده که در صورت تمدید نکردن یا جدا نشدن نیمکت‌نشینی‌اش در فصل آینده قطعی است.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، انتظار بازی سختی را در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر دارد.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از این به بعد بانک مرکزی ارز را به طور مستقیم از صادرکننده ها خریداری کرده و به وارد کننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه ها کمتر شده و هم، زمان تامین ارز کوتاه تر شود.
درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
عمر موفقیت در فوتبال بیش از اندازه کوتاه است: حس تلخی که ریکی ساپینتو و ژوزه مورایس تجربه کردند.
خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
در فاصله 9 روز تا برگزاری دیدار حساس برابر اینتر، مهدی طارمی آمادگی خود را با ثبت یک پاس گل نشان داد.
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
شهردار تهران گفت: با تکمیل ۹۸ تقاطع، شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر مسیر را طی کنند تنها ۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی فرصت کمی برای حضور در جام جهانی دارد گفت: آماده سازی تیم در این فرصت کوتاه کار سختی است.
خروسک یک عفونت مسری و شایع در قفسه سینه است که موجب التهاب گلو شده و بر راه‌های تنفسی کودکان اثر می‌گذارد. نشانه‌های این بیماری عبارت از سرفه خشک و کوتاه، صدای خش‌دار و سختی در تنفس است.
استقلال توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه نساجی را باز کند و نیمه اول را پیروز به رختکن برود.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ