حسن کامرانی فر پیش از برگزاری انتخابات، با وضعیت عجیبی در سالن محل برگزاری مراسم دیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
دانشمندان با استفاده از یک تکه از بافت مغزی ۱۴۰ ساله ببر تاسمانی، به یافته‌های جالبی دست پیدا کردند.
در یک آگهی که ۹ مرداد ۱۳۱۲ در روزنامه اطلاعات منتشر شده، تولید کننده داخلی سیگار گربه و طوطی نشان مصرف‌کنندگان را متوجه تولید کالای مشابه داخلی کرده و از آن‌ها خواسته که از نمونه داخلی مصرف‌کنند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصویر جالبی را برای طعنه به گرمای هوای این شهر منتشر کرد.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
شهرداری ارومیه برای مداحی در باغ رضوان این شهر مزایده برگزار کرد.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
محمدحسین مرادمند تصورش را نمی‌کرد که او در شادی پس از این گل، دچار آسیب دیدگی شده و در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه تعویض شد.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
حدود هفتاد هشتاد سال پیش مرز به معنای کنونی وجود نداشت. حد و مرز دو کشور نهایتا با سنگ‌چین مشخص می‌شد.
دیرینه شناسان قبلا معتقد بودند که دایناسورهای گوشتخوار آرواره های بدون لب دارند، همانطور که در دو تصویر بالا دیده می شود. اکنون، شواهد جدید حاکی از آن است که این حیوانات مانند مارمولک‌های امروزی، لب داشتند.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
چینی‌های باستان فکر می‌کردند خورشید گرفتگی به این معنی است که اژد‌ها سعی می‌کند خورشید را بخورد. اینکا‌ها نظریه مشابهی داشتند مبنی بر اینکه موجودی در تلاش است ستاره ما را نابود کند.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
زلاتکو ایوانکوویچ که ری‌اکشن‌های منحصر به فردش در پرسپولیس همواره مورد توجه بود این بار تصویر عجیبش در یک مصاحبه تلویزیونی تعجب برانگیز شده است.
زلاتکو ایوانکوویچ که ری‌اکشن‌های منحصر به فردش در پرسپولیس همواره مورد توجه بود این بار تصویر عجیبش در یک مصاحبه تلویزیونی تعجب برانگیز شده است.
سفران لانگ کورس از درب عقب به بعد طراحی نامتعارفی را به اشتراک می گذارد. چراغ های عقب و شیب درب این قسمت نیز همین وضعیت را دارند.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
اینجا یکی از ده‌ها پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌هایی است که متجاهر خطاب می‌شوند، متجاهران لامکانی که سال‌هاست خانه‌هایشان را درون کوله‌ای جا داده و شب را زیر سقف آسمان می‌گذرانند، پاتوقی نام آشنا برای رهگذران یکی از محلات قدیمی شرق تهران؛ اینجا معروف به پاتوق اتابک ـ مسگرآباد است.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
دبیر کل فدراسیون فوتبال که ابتدا خبر لغو مجمع این فدراسیون را اعلام کرده بود، شرایط روحی عجیبی در انتخابات داشت!
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ