امین منوچهری می گوید که تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا تفکرات ساپینتو در تیم جا بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با بیان استقلال کار سختی برای حضور در لیگ بیست و سوم دارد، نسبت به آینده این تیم ابراز امیدواری کرد.
استقلال تیم خوبی است، اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ امید وجود دارد، خیلی خوب است و امروز و فردا سرمربی این تیم را معرفی می کنیم.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
پایین آمدن کیفیت بازیکنان بعد از دربی از نظر بهتاش فریبا یک امر طبیعی است،
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال با بازی خوبی که انجام داد، مستحق پیروزی بود.
روزبه چشمی این فصل یکی از خوب های استقلال بوده است و رد و پای او در امتیازات حساسی که استقلال به دست آورده، کاملا پیداست.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت حضور نفرات بادانش و کاربلد در کادر فنی تیم ملی گفت: انتخاب دستیار خوب برای سرمربی نقش کلید طلایی را دارد و امیدواریم در تیم ملی این اتفاق رخ بدهد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار هفته آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان، گفت: قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد اما می‌داند که کارش برابر این تیم راحت نیست.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
منصور رشیدی که سابقه دروازه‌بانی و مربیگری در سطح اول فوتبال را در کارنامه دارد، وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و نهمین شهرآورد را بررسی کرد.
ریکاردو ساپینتو روزهای خوبی را در استقلال سپری می کند. او در اولین فصل حضور در استقلال قهرمان سوپر جام شد و با گذشت 11 هفته از لیگ برتر تیم دوم جدول بحساب می آید.
امین منوچهری می گوید که تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا تفکرات ساپینتو در تیم جا بیفتد.
دور جدید تمرینات تیم جوانان از دیروز در کمپ تیم های ملی و با حضور 29 بازیکن آغاز شد.
در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و ۶۹ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال هنوز به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا نکرده است، گفت: مس کرمان برابر استقلال تدافعی بازی کرد اما کم تجربگی بازیکنانش باعث شکست این تیم شد.
سرمربی ملوان می‌گوید این تیم موقعیت‌های خوبی مقابل استقلال داشت و می‌توانست برنده این مسابقه باشد.
سرمربی ملوان می‌گوید این تیم موقعیت های خوبی مقابل استقلال داشت و می‌توانست برنده این مسابقه باشد.
در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.
سرمربی تیم داماش می گوید استقلال وضعیت خوبی دارد و بسیار منظم بازی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ