یک کپسول کوچک به اندازه نخود که حاوی عنصر رادیواکتیو سزیم ۱۳۷ است، در حال انتقال از معدن تا مقصد گم شده بود. این مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری کار یافتن کپسول گمشده را بسیار دشوار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
آردا گولر در نهایت رئال را به بارسلونا ترجیح داد اما کارشناس کادنا سر معتقد است او تصمیم درستی نگرفت.
کادرفنی تیم ملی بعد از بررسی شرایط تصمیم دارد از یک کشتی گیر 97 کیلویی برای جانشینی احتمالی کامران قاسمپور استفاده کند.
خوسلو، مهاجم جدید رئال، در مراسم معارفه خود گفت که سبک بازی اش با کریم بنزما متفاوت است و دوست ندارد با او مقایسه شود.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
حرفهای تند فرزاد مجیدی با کلیدواژه نام پیروزی به جای پرسپولیس، بهانه یادداشتی است به قلم محمد همتی.
اگرچه جم به شهر باران های شدید معروف است، اما اینبار بطری آب به داخل ورزشگاه جم شروع به بارش کرد!
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
کارمند سابق توییتر، سوت‌زن جدیدی است که نسبت به مسائل امنیتی در این شرکت شبکه اجتماعی هشدار داده است.
چه کسی جای محبی در استقلال فیکس می‌شود؟
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
برزیل برای دومین دوره متوالی با هدایت تیته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد.
مادر شهید کیان پیرفلک گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند!
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
حسن نوروزی با بیان این‌که «اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می‌تواند از روزنامه‌ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند»، اظهار کرد: آزادی‌هایی که در ایران وجود دارد، در هیچ جای جهان وجود ندارد.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ