سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر استقلال، گفت: بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و از آنها ممنونم اما مسئولیت این شکست به عهده من است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تحلیل دلایل باخت این تیم مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته خود، در دربی بی‌برنامه بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
سرمربی نساجی پیش از دیدار با استقلال گفت که بازی فردا متعلق به هواداران است و امیدوار است که از دقیقه یک تا 90 تیمشان را تشویق کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم و برای این مسابقه به راحتی میزبانی را از ما گرفتند.
سرمربی استقلال در پایان بازی برابر سپاهان صحبتی داشت که شاید دور از تصور بود اما امشب منطقی به نظر می رسد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
سرمربی تیم ملوان گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم که استقلال را شکست دهیم تا پرسپولیسی‌ها خوشحال شوند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود و ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی لیگ ایران است.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال با آلومینیوم برای هر دو سرمربی مهم است گفت: رحمتی می داند که پیروزی در این دیدار می تواند برای آینده مربیگری اش مفید باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور مسابقه با نساجی باید برای او بیشتر احترام قائل می‌شد، گفت: کارلوس کی‌روش مربی من بوده و برایش در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال با نساجی بی همتا بود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوش‌شانس بودیم که بازی با استقلال بدون تماشاگر برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی برابر استقلال گفت: بازی با استقلال یک دیدار کلاسیک و عالی بود.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: ملوان به لیگ برتر متعلق بود و جایش در این لیگ خالی بود و خوشحالم که دوباره برگشتیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند جذابترین بازی هفته اول باشد، گفت: تفکرات دو مربی پرتغالی به طور حتم در نتیجه بازی تأثیر به سزایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ