تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرکت دیدنی یک فرد ناشناس در تهران از چشم کاربران شبکه‌های مجازی دور نماند. در این تصویر می‌بینید که یک شهروند تهرانی برای حفظ محیط زیست و البته دور نگه داشتن یک باغچه از فیلتر‌های سیگار، دست به ابتکاری جالب زده است.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
فیلم منتشر شده مربوط به دهه ۹۰ و منطقه بلوچستان بوده و همانند عمده فیلم‌های منتشر شده در دو روز گذشته ارتباطی با درگیری مرزی اخیر ندارد.
دوربین‌های مداربسته امروزی از تکنولوژی‌ها و امکانات جدیدی بهره می‌برند. به همین دلیل بیشتر آن‌ها دارای فایل‌های پشتیبان نظیر درگاه اختصاصی حافظه، فضای ابری و قابلیت FTP هستند. با این وجود شما می‌توانید برای اطمینان خاطر و ایجاد یک حاشیه امنیت برای فایل‌های خود، آن‌ها را در چنین فضا‌هایی نیز ذخیره کنید تا در صورت پاک شدن، بتوانید آن‌ها را از چنین فضا‌هایی بازیابی کنید.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در یادداشتی اختصاصی به موضوع اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی پرداخته است.
فیلترهای سلولزی عمقی با تصفیه و بهبود حذف وارنیش روغن موجب ارتقای عملکرد توربین‌های صنعتی می‌شوند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال، گفت: تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره رسیده و تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است.
برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند. برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند... در حال حاضر چندین فیلم در حال تولید است که بودجه تولید آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که اکثر این فیلم‌ها پروژه‌های دولتی است. در چنین شرایطی دولت می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را در اکران صرف کند.
امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در همین نیم ساعت ابتدایی بورس امروز مروری خواهیم داشت به فیلتر‌های مهم بورس و نماد‌های خارج شده از این فیلتر‌ها را معرفی می‌کنیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد‌ها بود؟
مدیر لابراتوار فیلم صدا و سیما گفت: فیلم‌های تاریخی مهمی در آرشیو موزه‌ها و وزارت میراث فرهنگی است که احتمال تخریب آنها به واسطه نگهداری در شرایط غیر استاندارد وجود دارد.
Styler ShoeCase محفظه‌ای است که می‌تواند کفش‌های شما را از رطوبت در امان نگه دارد و به فیلتر‌هایی برای محافظت از آن‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مجهز شده است.
جهت بهبود وضعیت سیستم تهویه قطارهای خط ۵ مترو تهران، فیلترهای تهویه واگن های دوطبقه این خط نظافت و شستشو شدند.
مهندسان ماده کامپوزیتی جدیدی ساخته‌اند که فیلتری کارآمد برای حذف آلاینده‌های آلی از آب می‌سازد. این سیستم از «نانو اسفنج‌های» فوق‌متخلخل استفاده می‌کند که روی یک صفحه گرافن نصب شده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟
5 فیلم «مادرم» به کارگردانی نانی مورتی، «لازاروی خوشحال» به کارگردانی آلیچه رورواکر، «جاده نفت» به کارگردانی برناردو برتولوچی، «جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند» به کارگردانی والنتینا پدیچینی و «مارتین ایدن» به کارگردانی پیترو مارچلو در این رویداد از طریق پلتفرم هاشور به صورت آنلاین و رایگان اکران می‌شوند.
ساخته تیم برتون یکی از فیلم‌های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده؛ اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.
با دریافت جایزه مهم بهترین فیلمبرداری جوایز سینمای آسیا توسط فیلم درخشان "دشت خاموش" در کنار سایر جوایز مهم بین المللی، باز این قانون متحجرانه تفکیک پروانه فیلم‌های ویدیویی و سینمایی خود را به رخ کشید و باز هم به ما یادآوری کرد که فیلم‌هایی که توانسته‌اند جوایز مهم بین المللی را از آن خود کنند در کشور خود نمی‌توانند در رقابت های ملی شرکت کنند! جشنواره فیلم فجر و جشن سینمای ایران هردو از تحویل و حتی دیدن فیلم های ویدیویی سرباز می زنند و گویا پایانی برای این قانون "بد" نیست!
فیلم‌های ضعیفی که آورده‌ای برای تماشاگران نداشتند. در این میان فیلم 2888 با وجود مضمون ارزشمندش، از هر نظر غیرقابل دفاع و ماقبل نقد بود که با تحرکاتی در نشست خبری عملاً شاهد فرار از پاسخگویی بودیم.
«ضد» یک تله فیلم درباره حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی بود و البته از فیلمسازش بیش از این انتظار نمی‌رفت. «خائن کشی» اما فیلم کنجکاوی برانگیزی بود، چرا که انتظار می‌رود با توجه به اینکه کیمیایی این بار هر امکاناتی انتظار داشت، در اختیار داشت، شاهد فیلم قابل قبولی باشیم اما چنین نشد.
فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین دارند
بعد از سفر وزیر ارتباطات به روسیه و در خلال مذاکرات، صحبت‌ها و خبرهای غیررسمی از مذاکرات مقامات و سیاستگذاران اینترنت در ایران با مقامات «روس کام نازور» منتشر شد. خبرهایی که البته با جزئیات همراه نبود، اما با توجه به کارویژه نهاد «روس کام‌نازور» که در حوزه فیلترینگ و محدودسازی است، این شائبه تقویت شده است که روسیه در حال انتقال تجربیات خود در حوزه اینترنت به ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ