رئیس فدراسیون فوتبال اسامی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر و گری نویل معتقد هستند که منچسترسیتی فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
باشگاه اینترمیامی رسما جدایی رودولفو پیزارو، هافبک مکزیکی، خود را اعلام کرد.
یک نیمه فرصت به علی شجاعی با دو موقعیت برای نساجی همراه بود.
دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که انتخابات آینده به شکست کشانده شود و ۲ سناریوی تحریم انتخابات توسط مردم و کاهش مشارکت را در دستور کار قرار دارد.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
پیوس با 9 گل زده بهترین گلزن تقابل این دو تیم است و بیشتر از هر بازیکن دیگری تاکنون موفق شده دروازه تراکتور را باز کند.
دیدار پیکان و پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها در این مسابقه به تقابل مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی است.
فدراسیون فوتبال اسامی برخی مربیان را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد اما به نظر می رسد کارلوس کی‌روش مربی ناکام سه دوره جام‌جهانی و دو دوره جام ملت‌ها شانس بیشتری دارد!
دیدار آرژانتین و کرواسی میهمان ویژه بسیاری داشت که در میان آن ها چند چهره سرشناس برزیلی هم دیده می شد.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود.
رئال مادرید شروعی طوفانی در دیدار برابر الچه داشت اما دو گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.
رئال مادرید شروعی طوفانی در دیدار برابر الچه داشت اما دو گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
مشکل این است که یک عده از خواص ما بی‌بصیرت هستند، ردپای دشمن را نمی‌بینند و مسائل را طوری تفسیر می‌کنند که این آشوب‎ها فقط به خاطر مشکلات فرهنگی و ایجاد دوقطبی در جامعه است. کدام دوقطبی
زمانی از رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان رابطه ایده‌آل دو باشگاه فوتبال یاد می‌شد اما حالا این دو باشگاه به دشمن‌های درجه یک هم تبدیل شده‌اند.
هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز، دو ستاره اینتر و میلان از همان قبل بازی یا یکدیگر درگیر شده بودند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن در تقابل دو جبهه حق و باطل بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و نرم استفاده کند.‌
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان مبتنی بر دو اصل «حق مشروع» و «اصل بازدارندگی» بطور قطعی، سریع و کوبنده خواهد بود.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان مبتنی بر دو اصل «حق مشروع» و «اصل بازدارندگی» بطور قطعی، سریع و کوبنده خواهد بود.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۹۰ شرکت موفق به برگزاری مجامع عادی سالیانه خود شده اند و برخی شرکت‌ها تقسیم سود داشتند و برخی دیگر ترجیح دادند یا سودی تقسیم نکنند یا به دلیل زیان ده بودن سودی نداشتند که تقسیم کنند. در ادامه به بررسی آمار جالبی از سود تقسیمی شرکت‌ها خواهیم پرداخت.
رهبر انقلاب با اشاره به ایستادگی عشایر در مقابل تلاش‌های پرشمار بیگانگان در طول دو سه قرن گذشته، گفتند: هدف از این تلاش ها، وادار کردن عشایر به خیانت به کشور و اقداماتی همچون تجزیه و جنگ داخلی بود که هرگز موفق نشدند؛ بنابراین، عشایر ایران جزو وفادارترین قشرهای ملت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ