در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی در خصوص میزان پاداش مدال آوران هانگژو بحث و بررسی صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
محمدرضا زنوزی می‌گوید پیشنهاد این تیم برای تمدید قرارداد رضا اسدی 15 میلیارد تومان بوده است.
محمدرضا زنوزی اعلام کرد که بیشترین هزینه این باشگاه برای خرید بازیکنان 15 میلیارد تومان است.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
با اضافه شدن هادی محمدی حالا کادر فنی سپاهان 5 بازیکن در پست مدافع مرکزی در اختیار دارد.
مهدی ترابی منظم و بی‌حاشیه در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.
سهراب مرادی 7 سال بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو تصمیم به خداحافظی از وزنه برداری گرفت.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
ستاره جوان گل‌گهر برای انتخاب تیم جدیدش با مانع ۱۵ میلیاردی روبروست.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
بیشترین دوندگی این فصل پرسپولیس متعلق به بازیکنی است که در یک بازی 15 کیلومتر برای سرخپوشان دویده است.
15 سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی در بازی برابر میدلزبرو در لیگ برتر با هشت گل شکست خورد. تابستان همان سال شیخ منصور مالک باشگاه سیتی شد و ورق برگشت.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه معدن، اجرای طرح های توسعه صنعت مس را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح های توسعه 15 میلیارد دلار برآورد شده است.
سی ان ان ترکیه گزارش داد که در هاتای و مالاتیا، 15 ورزشکار زیر آوار قرار دارند.
عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی علیه صیهونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است و منابع رسانه ای از انجام 15 عملیات تنها در 24 ساعت گذشته خبر دادند.
رقم نجومی درآمد فدراسیون جهانی فوتبال از محل برگزاری مهمترین رویداد این رشته ورزشی در سال 2026 تا یازده میلیارد یورو تخمین زده می شود.
فدراسیون فوتبال پاداش سنگینی برای بازیکنان بعد از برد مقابل ولز در نظر گرفته است.
چندین اثر از «پل سزان»، «ونسان ون‌گوگ» و دیگر هنرمندان بزرگ در حراج بخشی از مجموعه عظیم نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی که توسط «پل آلن» یکی از بنیانگذاران فقید مایکروسافت، گردآوری شده بود، ۱.۵ میلیارد دلار به فروش رفت.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش نسبت به تیم های متعددی در لیگ برتر هزینه پایینی انجام داده است.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش نسبت به تیم های متعددی در لیگ برتر هزینه پایینی انجام داده است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب بیش از ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک شرکت هواپیمایی از پروازهای چارتری ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ