اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور بر کیفی سازی نوع کارکرد و مأموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور قطعاَ رحمت الهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران را دارد، گفت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
گرگان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام قدردانی از وابستگان سپاه، گفت: خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد.
خدمت بازیکن سرشناس تیم ملی به گورخرها!
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در دیدار با کاروان حجاج جانباز در مکه مکرمه، خدمتگزاری به حجاج را مأموریت پرافتخار هلال‌احمر عنوان کرد.
با پایان چک دوره‌ای و همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان یک فروند هواپیما به ناوگان فعال هواپیمایی کاسپین اضافه شد.
سرپرست مرکز اورژانس تهران، از خدمت رسانی به ۴۷۲۳ نفر در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران دربی خبر داد.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهتمام داشتن در شاخص‌های اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرایی حج امسال، گفت: خدمات رسانی مطلوب موجب افزایش رضایتمندی زائران میشود.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران صدمین شهرآورد پایتخت‌ خدماتی را با با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز ارائه می‌دهد.
خدمت رسانی هلال احمردرشب بیست و یکم ماه رمضان در امامزاده صالح(ع)
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: از هموطنان می‌خواهیم هشدارهای مربوط به هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.
باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در ۱۳ استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.
الهلال عربستان اجازه نداد که رکورد خاص کریستیانو رونالدو در جام جهانی باشگاه‌ها شکسته شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد، در چارچوب و مفهوم انقلاب اسلامی است.
سخنگوی دولت گفت: بسیج امکانات و تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی، امدادی و گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.
با هدف ایجاد بستر خرید اقساطی کالاهای زود مصرف از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجرای سراسری طرح "کیف پول الماس" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
عباس عبدی نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
جانشین فرمانده کل سپاه خدمت به مردم را شاخصه برجسته سردار قاسمی دانست و گفت: یک ریال از جایی غیر از سپاه حقوق نگرفت و اجازه نداد پرونده‌اش را به دولت بفرستند.
شهردار منطقه ۶ تهران در نشست با بسیجیان شهرداری این منطقه گفت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن، افتخاری است که تنها در سایه لیاقت و قابلیت، محقق خواهد شد.
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ