نماینده جنبش حماس در تهران گفت: دشمن صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس بر مخالفت گسترده مردم این کشور با روند عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مقاومت آنها در برابر این اقدام تاکید کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر قدرت نظامی این حزب در برابر دشمن صهیونیستی بیان کرد که برخی جریان‌ها در داخل لبنان از سفارتخانه‌های خارجی دستور می‌گیرند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
زیاد النخاله به اشغالگران هشدار داده است که به هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی پاسخی سخت خواهیم داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
سخنگوی جنبش حماس بر لزوم خنثی کردن نقشه رژیم‌صهیونیستی مبنی بر تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی تاکید کرد.
معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که امروزه تمام محور مقاومت بیدار است و پیروزی علیه دشمن صهیونیستی محقق خواهد شد.
گردان‌های القدس از شهادت یکی از فرماندهان خود در حومه دمشق به دست مزدوران رژیم صهیونیستی خبر داد.
سخنگوی نظامی گردان های قدس با اشاره به پایان یافتن رزمایش این نیروها در کرانه باختری بر تداوم راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که با تصرف یک کوادکوپتر به اطلاعات حساسی از دشمن صهیونیستی دست یافته است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی تقسیم خاک خود را نمی پذیرد، گفت ما در نبرد نامحدود با دشمن صهیونیستی به سر می بریم.
عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که قطر یک دشمن به تمام معنای این رژیم به شمار می‌رود.
رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله لبنان گفت که سلاح سرنوشت ساز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرده است.
مبارزان فلسطینی گروه عرین الاسود با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که برنامه‌هایی برای دشمن داریم که شفای دل فلسطینیان خواهد بود.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
دفتر سیاسی جنبش امل بر موضع یکپارچه لبنان در ممانعت از غارت منابع طبیعی این کشور از سوی دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که دشمن صهیونیستی مسئول کامل جنایت ها علیه ملت است و مقاومت به وظیفه خود در قبال دشمن عمل خواهد کرد.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت که این جنبش قادر به حمله به هر هدفی داخل رژیم صهیونیستی است و در مواجهه با این رژیم خط قرمزی ندارد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به درگیری‌های مسلحانه امروز در شهر نابلس تاکید کرد که این درگیری ها ثابت کرد نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و روز به روز تشدید می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ