شهردار منطقه ۱۸ تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم‌ متر است، گفت: به‌ دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، همراه با افزایش سرانه‌ باشگاهی، کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد پرداخت شد
مدیرکل دفتر امور صید سازمان شیلات کشور گفت: سرانه مصرف ماهی در کشور حدود ۱۳ کیلو گرم بوده که هدف این است این عدد افزایش یافته و به ۲۰ کیلو گرم برسد.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
کریستین پانوچی، همبازی سابق پائولو مالدینی در تیم ملی ایتالیا و میلان، نسبت به اخراج او از سمت مدیر ورزشی روسونری به سران این باشگاه هشدار داد.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) بهره‌برداری می‌ شود.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
روزنامه مارکا مدعی شد که سران دولت عربستان خوش بین هستند که لیونل مسی راهی الهلال شود.
کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: سرانه فضای آموزشی در کشور بعد از انقلاب سه برابر شده است.
سمنان- مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه تولید آبزیان در استان مصرف ماهی را در منطقه افزایش داده است، گفت: آموزش در این افزایش سرانه مصرف نقش مهم داشته است.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
تاثیر سرانه ورزشی روی سلامت فردی جامعه و شاخص‌های اقتصادی موضوعی مغفول در فضای ورزش ایران به شمار می‌رود.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت باز آفرینی شهری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه سرانه پرورشی هر دانش آموز به اندازه یک حبه قند است.
استاندار تهران ابراز امیدواری کرد سرانه ورزشی این استان افزایش داشته باشد و در شان «تهران» باشد.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل کمتر از چهار متر مربع است که باید این میزان ارتقا پیدا کند.
مراسم آیین تجلیل از بانوان مدا‌ل‌آور ورزش ایران اسلامی با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:سرانه ورزشی تهران پایین‌تر از متوسط کشور است و توزیع سرانه‌های ورزشی در مناطق ۲۲ گانه نیز اختلاف معناداری دارد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری پروژه‌های ورزشی نیمه تمام با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند تا با این افتتاح‌ها سرانه ورزشی استان‌ها افزایش پیدا کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ