تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت باز آفرینی شهری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، همراه با افزایش سرانه‌ باشگاهی، کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد پرداخت شد
مدیرکل دفتر امور صید سازمان شیلات کشور گفت: سرانه مصرف ماهی در کشور حدود ۱۳ کیلو گرم بوده که هدف این است این عدد افزایش یافته و به ۲۰ کیلو گرم برسد.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) بهره‌برداری می‌ شود.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت با هشدار نسبت به عدم تامین بودجه مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسائل فرهنگیان ممکن است در آینده با چالش های بزرگ تری مواجه شود.
کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: سرانه فضای آموزشی در کشور بعد از انقلاب سه برابر شده است.
شهردار منطقه ۱۸ تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم‌ متر است، گفت: به‌ دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ کلاس کانکسی دیگر در خراسان رضوی حذف و در مجموع هفت هزار کلاس درس جدید به سرانه آموزشی استان افزوده شود.
سمنان- مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه تولید آبزیان در استان مصرف ماهی را در منطقه افزایش داده است، گفت: آموزش در این افزایش سرانه مصرف نقش مهم داشته است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه سرانه پرورشی هر دانش آموز به اندازه یک حبه قند است.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل کمتر از چهار متر مربع است که باید این میزان ارتقا پیدا کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: افزایش ساعات تدریس معلمان بازنشسته در جلسه سران قوا مطرح شد تا از این معلمان بازنشسته در دوره ابتدایی به صورت ۲۴ ساعته استفاده شود.
مشهد ـ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بامشارکت خیرین مدرسه ساز، سرانه فضای آموزشی مشهد ارتقا می‌یابد.
مشهد ـ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بامشارکت خیرین مدرسه ساز، سرانه فضای آموزشی مشهد ارتقا می‌یابد.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان‌ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است.
رئیس جمهور در اجلاس سران تحول آموزش سازمان ملل که با همکاری یونسکو برگزار شد، گفت: متأسفانه فرهنگ سلطه، منفعت خود را در عقب نگه داشتن کشورهای دیگر تعریف کرده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۴ میلیارد تومان سرانه به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت توزیع بین مدارس ابلاغ شده است .
تایباد ـ رئیس آموزش و پرورش تایباد گفت: سرانه فضای آموزشی تایباد ۱.۵ متر است که نسبت به استاندارد ۲.۶ متر کشوری عقب هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ