به طور دقیق مشخص نیست که این جاسوس چه زمانی به منطقه کوهستانی وزیرستان اعزام شده اما نشریه تایمز گزارش کرده که او دستور داشته تا یکی از اعضای گروه تروریستی را مسموم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
یک روزنامه انگلیسی در مطلبی با اشاره به اعدام جاسوس انگلیس در تهران، موضع گیری دولت لندن در برابر این اقدام را سراسر ضعف دانست.
وزیر خارجه انگلیس امروز هم به بهانه اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی - به اتهام افساد فی الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی ایران- به ادامه موضع گیری مداخله جویانه علیه تهران پرداخت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز موضع مداخله جویانه ای را در قبال اعدام جاسوس انگلیس در ایران اتخاذ کرد.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به اعدام علیرضا اکبری که به جرم جاسوسی برای انگلیس محاکمه و اعدام گردید، واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه واکنش این کشور به اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری جاسوس سرویس اطلاعات مخفی انگلیس در ایران، اعلام کرد که سایمون شرکلیف سفیر لندن را به طور موقت از تهران فراخوانده است.
رئیس جمهور فرانسه در اقدامی مداخله جویانه، به اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس انگلیس در ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه انگلیس به بهانه اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس ایرانی- انگلیسی اعلام کرد که لندن سفیر خود را موقتا برای انجام برخی رایزنی ها از تهران فرا می‌خواند.
وزیر خارجه آلمان امروز به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی واکنش نشان داد.
در ادامه واکنش لندن به اعدام جاسوس انگلیس، وزیر خارجه این کشور از تحریم دادستان کل ایران خبر داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه انگلیس در واکنشی مداخله جویانه به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی اعلام کرد که لندن دادستان کل ایران را تحریم کرده است.
وزیر خارجه انگلیس به اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس ایرانی-انگلیسی که بامداد امروز(شنبه) به دار آویخته شد، واکنش نشان داد.
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس امروز با اتخاذ موضعی مداخله جویانه اعلام کرد که لندن خواستار آزادی جاسوس بازداشت شده این کشور در ایران شده است!
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
سرویس جاسوسی کانادا با دنباله‌روی کورکورانه از لندن، بدون ارائه هیچ مدرکی، از انجام تحقیقات درباره ادعاهای «موثق» تهدید به مرگ شهروندان ایرانی مقیم کانادا از جانب تهران خبر داد!
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
یک نگهبان امنیتی که برای سفارت انگلیس در برلین کار می‌کرد، به انتقال مطالب محرمانه به وابسته نظامی روسیه متهم شد.
نگهبان سفارت انگلیس در آلمان جاسوس روسیه از آب درآمد و اطلاعاتی را به وابسته نظامی روسیه در برلین منتقل کرده است.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ