معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- دانش آموزان فعال حوزه رسانه شهرستان های استان تهران از خبرگزاری مهر بازدید کردند.
تبریز- دانش آموزان آذربایجان شرقی در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اقدام به امضای طوماری اعتراضی کردند و آن را به سفارت سوئد در تهران ارسال کردند.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
اصفهان- دانش آموزان اصفهانی از مراکز درمانی ترخیص شدند.
قوچان ـ فرماندار قوچان با اشاره به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان گفت: دانش آموزان مسموم شده قوچانی مشکل خاصی نداشته و به زودی مرخص می شوند.
تاجرنیا درباره اینکه چه عواملی سبب شده که حرکت‌هایی مانند مسمومیت سریالی دانش آموزان رخ دهد، گفت: وقتی با نگاه‌هایی که مبتنی بر آزادی سبک زندگی است یا دیدگاه‌هایی که به نوعی برگرفته از حق انتخاب مردم هست، برخورد سختی می‌کنند، تفکرات افراطی و تندرو به نوعی احساس می‌کنند که زمینه برای فعالیت آن‌ها وجود دارد. این مجموعه‌ها ممکن است که هیچ ارتباطی با حاکمیت نداشته باشند، اما در چنین فضایی احساس می‌کنند که بایستی دیدگاه‌های خود را به کرسی بنشانند.
اهواز - سخنگوی اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه در اهواز دچار مسمومیت شدند.
دانش آموزان انجمن های اسلامی معتقدند با وجود ادامه فعالیت مافیای کنکور، برگزاری دومرحله ای کنکور به نفعشان است.آنها همچنین از کاربردی نبودن کتب درسی و بی توجهی به سواد رسانه‌ای گلایه کردند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ ورود دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قمی/ شکایت از خواستگار سابق بعد از مرگ دختر جوان/ شوهرم آلمانی شد!/ محاکمه سارقی که با قمه گوشی می‌دزدید/ جنایت به سبک سینمایی!/ تهدید همسر برای همدستی در سـرقت
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در طول این ۴۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد دانش آموان در حفاظت از نظام سهم ویژه ای داشته اند.
دانش آموزان فلسطینی امروز سه شنبه در نوار غزه در پویشی سراسری اقدام موهن سوئد در صدور مجوز برای به آتش کشیدن قرآن کریم در شهر استکهلم را محکوم نمودند.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برای جبران تعطیلی ها از ظرفیت نوبت بعد از ظهر و پنجشنبه ها استفاده می کنیم.
مشهد ـ تیم علمی متشکل از دانش آموران فریمانی به عنوان نماینده خراسان رضوی، توانست در جام ملی نانو مقام نخست کشور را کسب کند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ضرورت برپایی اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور باید با پیشرفت‌های میهن اسلامی در ابعاد مختلف آشنا شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید دانش آموزان را صورتی تربیت کنیم که هر جا یک روحانی می‌بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از جوانان، دانش آموزان و دانشگاهیان انتظار داریم با بصیرت خود و رهنمودهای رهبر توطئه بدخواهان را خنثی کنند.
سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار نفر از دانش آموزان شهر تهران در مسابقات فرهنگی شرکت کردند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت:یکی از برنامه های کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،بیان دغدغه‌ها و نکاتی است که شما دانش آموزان درمیدان مدرسه آنها را درک کرده اید.
چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.
رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی از معرفی دانش آموزان استثنایی به عنوان استان ۳۳ خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ