خارجی‌ها سعی کرده‌اند به طرزی زیرکانه و سریع بر این اتفاق موج‌سواری کنند و با استفاده از واژه‌هایی نظیر حمله شیمیایی به دختران یا ساختن عکس‌هایی همسان با سریال چرنوبیل، پروژه مسموم کردن افکار عمومی را سوار بر مسمومیت دانش‌آموزان پیش برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مار دریایی که میلیون‌ها سال پیش توانایی خود برای دیدن رنگ را از دست داده بود، دوباره تکامل یافته است. این یکی از تنها ۲ خزنده شناخته شده بدست آورنده این نوع دید رنگی است.
نتایج نشان می‌دهد که ساروپود‌ها در اوایل تکاملشان به اندازه‌های استثنایی خود رسیده‌اند و با تکامل هر خانواده ساروپود جدید، یک یا چند دودمان به طور مستقل به وضعیت عالی دست یافته‌اند.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
چند گربه بازیگوش در یک قاب دیدنی در حال تماشا کردن کارتون تام وجری هستند. منبع: خبرآنلاین
امام جمعه اهواز: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می‌کنند و این حرف دل خیلی‌ها است، اما گرانفروشی را تحمل نمی‌کنند. قبلا انتقاد می‌کردیم که چرا قبلی‌ها اینطور بودند؛ ما آمدیم که جبران کنیم. ما سختی این دوره را حس می‌کنیم.
با نصب واتس‌اپ روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از داخل صفحه هوم ببینید که چند پیام خوانده‌نشده دارید. به‌علاوه، دو تایل برای مخاطبان و پیام‌های صوتی هم طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت به مخاطبان دسترسی پیدا کنید یا بلافاصله پیام صوتی ضبط نمایید.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
اسدالله اسدی چند پیش به اتهام دست‌ داشتن برای برنامه‌ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت و به بلژیک منتقل شد. او به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شد.
رژیم غذایی بر وضعیت سلامت افراد (چه در حال، چه در آینده) تأثیر می‌گذارد. رشد و تکامل مطلوب مستلزم پیروی از برنامه غذایی سالم است. برنامه غذایی سالم می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را فراهم کند.
رئیس جمهور گفت: با همه کشورهای دنیا به صورت متوازن تعامل داریم و کار را به لبخند چند کشور گره نزدیم و کسانی که می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران کار کنند زمینه آن کاملاً فراهم است.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان استیضاح‌های متعددی را امضا کردند و ممکن است برای یک وزیر چند استیضاح جداگانه در دست باشد اما با نمایندگان تعامل می‌کنیم.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
وقتی به گذشته‌ات نگاه می‌کنی، بزرگترین حسرتِ زندگی‌ات چیست؟ " کاربران ردیت خیلی زود پاسخ‌های فراوان و قابل تاملی برای این پرسش ارائه دادند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه خواهید خواند.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از تحمل چند سال سرطان درگذشت.
ما هنوز نمی‌دانیم که تاثیر کامل تهاجم روسیه به اوکراین چه خواهد بود، اما بی‌اهمیت نیست. جنگ خسارات عظیمی به اوکراین وارد کرده و هنجار‌های موجود را تهدید کرده هنجار‌هایی که از تصاحب قلمرو با استفاده از زور و قوه قهریه جلوگیری می‌کردند.
ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن تسلیت درگذشت مرحومه مهسا امینی به خانواده وی، در عین حال به گروهک‌های معاند و ضد انقلاب و عوامل داخلی ضدانقلاب هشدار می‌دهد که هرگونه تعرض و ناامنی را تحمل نخواهد کرد و با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تصریح کرد: این متهم ۴۴ ساله دارای چند فقره سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان است.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد اما این تعامل با چند ملاحظه ملی توام شد و تا زمانی که دولت فراگیر شکل نگیرد دولتی را به رسمیت نمی شناسد، گفت: ما با طالبان تعامل کردیم اما آن‌ها را به رسمیت نشناختیم.
اسرائیلی که تحمل ۳ روز نبرد محدود موشکی با جهاد اسلامی را ندارد چگونه می‌خواهد همزمان در چند جبهه نبرد با حزب الله، حماس، مقاومت سوریه و …مقابله کند؟
سهام آسیایی در روز چهارشنبه پس از شروع قدرتمند در برخی بازارها، گوی سبقت را از وال استریت ربود.
هالیفاکس، بانک بریتانیایی ارائه دهنده وام مسکن اعلام کرد که سرعت سالانه افزایش قیمت مسکن در بریتانیا در ماه مه برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است و احتمالا مقابله با تورم بالا عامل کاهش بیشتر تقاضا خواهد بود.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
به عنوان فرمانده جنگ، با همراهان نظامی، وارد بغداد شدیم در کاخ صدام، ارتش عراق برای ما رژه رفت. این پیروزی واقعی و با عزت است، نه گرفتن بغداد. اگر ما بغداد را می گرفتیم مانند پیروزی ختم جنگ نبود. / چند ثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ