موسوی بازیکن بزرگی است، اما متاسفانه گاهی برخی افراد از موسوی انتقاد می‌کنند که هیچ سنخیتی با والیبال ندارند. افتخاراتی که موسوی فقط در لیگ ایران دارد از شجره‌نامه و کل رزومه برخی از این منتقدان بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
موسوی لاری گفت: دزدی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها اسلامیت نظام را نشانه رفته است و این عملکرد‌ها جمهوریت نظام را از بین می‌برد. این همان نکته‌ای است که آقای خاتمی به عنوان خودبراندازی از آن نام می‌برد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در دیدار با کاروان حجاج جانباز در مکه مکرمه، خدمتگزاری به حجاج را مأموریت پرافتخار هلال‌احمر عنوان کرد.
فردا یکشنبه ۲۸ ماه می ۲۰۲۳ (هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲) دور دوم رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با حضور «رجب طیب اردوغان» نامزد ائتلاف جمهور و «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت موسوم به میز ششگانه برگزار می‌شود.
خیانت خاتمی در شرایطی بود که وی بار‌ها در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات «دروغ» بوده؛ اما شرافت اعلام علنی آن را نداشته است. آن خیانت بود که دشمن را به افزایش تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده واداشت. لاف گزاف وی در حالی است که در عفو اخیر تعداد عفوشدگان حدود ۹۰ هزار نفر بود.
ایالات متحده، امارات و هند بخشی از گروه موسوم به I۲U۲L هستند که شامل اسرائیل نیز می‌شود. این ائتلاف در اکتبر ۲۰۲۱ برای همکاری در ابتکارات مشترک در زمینه آب، انرژی، حمل‌ونقل، فضا، سلامت و امنیت غذایی ایجاد شد. مکانیزم I۲U۲ همچنین به عنوان چارچوبی برای مقابله با نفوذ چین در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
باشگاه مس سونگون ورزقان بعد از سال ها اقتدار در رشته فوتسال، در سال اولین تیم داری خود در رشته فوتبال هم موفق عمل کرده است.
پر افتخار ترین مرد لیگ برتر والیبال در آستانه حضور در فولاد سیرجان است.
صف‌آرایی جدید، جلیلی‌ها را برای انتخاباتی پرشور آماده می‌کند تا قبل از هر صف‌بندی سیاسی، سربازان جبهه جلیلی‌ها در جای خود قرار گیرند. جلیلی که به‌خوبی دریافته شناخت و هدایت افکارعمومی، رمز موفقیت پیروزی در انتخابات است، با چشم‌انداز انتخابات مجلس ۱۴۰۲، افراد موسوم به «دولت در سایه» خود را در صداوسیما سازماندهی کرده است. چه آن‌که ابزاری قدرتمند هم‌چون صداوسیما در اختیار جناح سیاسی خاص هم‌چون برادران جلیلی، به ابزاری مهم برای آن‌ها تبدیل خواهد شد تا برای اولین بار از پله‌های ساختمان پارک وی به بهارستان بروند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ملت ایران ۴۴ سال عزت مندانه همچنان آیرن پرچم را در دست دارند گفت: آنان افتخارات بزرگی را در این کشور رقم زده اند.
روزنامه سان در گزارشی طولانی، تصاویری از دوران جوانی برخی از مربیان مطرح را منتشر کرده که تعدادی از آنها به سختی قابل تشخیص هستند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افتخار ارزشمند مأموریت‌های بلندمدت دریانوردی از روح ایمان و امید به توانایی‌ها و تکیه بر شعار سراسر حقیقت «ما می‌توانیم» نشأت می‌گیرد.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
عباس عبدی، در واکنش به بیانیه خاتمی گفت: اصلاح‌طلبی به‌معنای گذشته آن، که حضور در انتخابات و کار در داخل سیستم برای بهبود امور است، به بن‌بست رسیده است. مصداق آن انتخابات ۹۸ بود و این سیاست در انتخاب ۱۴۰۰ به‌وضوح اثبات شد.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: موسوی در صلاحیتی نیست که نسبت به قانون اساسی جمهوری اسلامی که خودش در انتخابات ۸۸ ناقض آن بوده، اظهار نظر کند.
در پایان روز هفتم از مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک یک استاد دانشگاه و چهره علمی ثبت نام کرد.
استقلال امروز این فرصت را دارد تا برای نخستین بار، عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست بیاورد.
کریستیانو رونالدو همیشه لیستی از افتخارات و اهدافش را در جیب خود حمل می کرده است.
فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور پیشکوتان، مربیان و ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد.
حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» حزب الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه توصیف و تأکید کرد که سیر پیروزی های مقاومت ادامه خواهد یافت.
فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ